Pažnja, pažnja! Daje se na znanje, ovo je pozivnica za naše venčanje!

12Apr11

Evo vrlo radosnog razloga za moj povratak na ove stranice. Ostaće uvek ova praznina od najvišeg jednocifrenog broja meseci tokom kojih nema zabeleženih mojih tragova. Ne zamerite mi na smešnim i nesmislenim konstrukcijama rečenica, ali korodirala sam i spremna sam to da priznam i podelim sa vama. Nego, da ja vama pokažem šta se to sprema za početak avgusta meseca.

Moja jača polovina i ja odlučili smo da uplovimo u bračne vode. Vezi dugoj preko 6 godina, i sledi ovakav razvoj događaja. A i kada sam bila mala, uvek sam zamišljala da ću da se udam sa baš 25 godina. To je ova godina pa neka tako i bude.

Svečano vam predstavljam našu pozivnicu za taj, kažu, veliki dan. U ponedeljak je stigla sa štampe, dobila svoje odelo i spremna je za uručivanje nama dragim osobama. Naša pozivnice za venčanje je u skladu sa omiljenom nam rekreacijom. Svakako da je ideja potkrepljena već viđenim pozivnicama za venčanje, ali je ova ipak utoliko drugačija jer je u nju utkan zajednički rad ispunjen kompromisima.

Ovo je druga po redu pozivnica za venčanje koju smo kreirali moj budući suprug🙂 i ja. Prva pozivnica za venčanje je bila namenjena mom bratu, a ova svakako postaje i ostaje draža i izgleda upravo ovako:



10 Responses to “Pažnja, pažnja! Daje se na znanje, ovo je pozivnica za naše venčanje!”

  1. Sve je prelepo!
    Necu unapred da cestitam da nesto ne ureknem, pu, pu, pu, evo i pljucnula sam tri puta😀
    Srecno!😀

  2. Prelepe vesti!!!
    Baš se radujem tom vašem veselju, neka je sa srećom!!!
    Dobro se vratila u ove blog vode, nedostajala si nam!!!

  3. Divno…baš se radujem.🙂 Pozivnica vam je mnogo lepa, a stihovi su pravi.😉

  4. Divno, čestitam! Drago mi je da ti se ispunila želja, i želim vam da budete i dalje srećni, nasmejani i da vas ima više!

  5. E pa cestitamo, i bilo je vreme nakon 6 godina🙂

  6. Cestitam, uvek je lepo cuti lepe vesti🙂

  7. Divno, bas se radujem🙂

  8. sve cestitke od mene za vencanje

  9. 9 Mica

    moilim vas recite mi ko vam je radio pozivnicu? hvaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaa

  10. 10 Sanja

    jel mogu da znam gde ste štampali pozivnice?pitam zbog ovog papirnog miljea🙂 jer mi se jako dopada! hvala punooo


Ostavite odgovor

