Kutija od cipela + volja i mašta

07Mar10

Spominjala sam ranije da će moja porodica u maju mesecu biti bogatija za jednog člana. Naime, reč je o malom Stefanu, koji će biti plod ljubavi mog brata (od tetke) Gorana i snajke Stele. Svi se uveliko spremaju za njegov dolazak. Naravno roditelji, bake i deke ponajviše, a to je i sasvim razumljivo. Dobila sam kreativan zadatak da napravim ukrasnu kutiju u koju će Stefanova baka staviti raznorazne đakonije za njega.

Sumnjajući u svoju kreativnost obratila sam se za pomoć Waterlilly. Ona je, naravno, pristala da pomogne, ili ti odradi najveći deo posla🙂 i veliko joj hvala na tome.
Za izradu bilo nam je potrebno:
velika kutija od mojih jesenjih cipela
ukrasni papir za oblaganje kutije
papir u nežno plavoj i zelenoj boji
običan beli papir
malo kartona od kog smo oblikovali cvetiće
žuti konac na kom vise zvezdice
bubamarica i pčelica koje smo kupile gotove
oho lepilo i
makaze

Waterlilly je svakako radila onaj glavni deo. Osmislila je kako će sve to da izgleda, a ja sam bila mali, ali svakako vrlo bitan pomoćnik koji je seckao cvetiće, lale i nizao zvezdice. Posao je bio gotov za neka 3,5-4 sata. Bez ikakve žurbe, natenane. Meni se veoma dopalo ruku naših delo. Ispalo je baš nežno, a istovremeno šareno, veselo i originalno. Sledeći put možda budem smelija i jednu ovakvu kutiju ukrasim sama. Pre svega potrebno je malo volje i mašte, a oduševljenje one osobe koja je dobije nemerljivo je.



11 Responses to “Kutija od cipela + volja i mašta”

  1. Mašta može svašta.🙂 Imam običaj da tako ukrašavam kutije za neke sitnice, ali moram da priznam da nijedna nije ispala ovako lepa kao ova Stefanova.

  2. 2 kalokagathie

    Ovo je stvarno prelepo, svaka čast!!! Pozdrav i čestitke, da mali Stefan bude zdrav, lep, veseo i sve po redu…🙂

  3. @ Charolija nemoj biti tako skromna🙂

    @ kalokagathie hvala lepo! A hvala i na lepim željama za malog Stefana!

  4. Oduševljena sam kutijom, zaista. Prave ste maštalice, nema šta a i radilice. Sigurno će se oduševiti i oni koji u nju treba da ubace stvarčice za bebu a i mama i tata iste. Čestitam!🙂

  5. Hvala lepo Dudo! Istina, svi su oduševljeni! Ali za to smo se i trudile😉

  6. 6 waterlilly

    cvetic po cvetic, travka, oblacic, leptiric, selotepcic i gotova kutija, da nisi ti sekla sve te silne cvetice i kacila zvezdice, sigurno bi pravljenje kutije potrajalo josh par sati😀
    tako da podelile smo posao ravnomerno🙂

    :*

  7. Preslatko!

  8. @ waterlilly hajd’ složiću se sa tobom, pa da se i ja osećam korisnom i kreativnom😉
    još jednom hvala lepo :*

    @ enogastromama hvala!

  9. Super izgleda, i ja obozavam da pravim takve stvari. Nije da mi uvek ide od ruke, ali vazno je zabavljati se. Tebi je bas islo od ruke!

  10. Prelepa je! Sigurna sam da će Stefan biti ponosan što ima ovako lepu kutiju, kada bude bio velik🙂

  11. Mackomali, da li je završen aprilski rok? Moja ćerka je gotova, sada još samo da sačekamo dva rezultata, a treći znamo, položila ispit iz druge godine, jedan jedini koji je prenela! Jes, jako smo zadovoljne i srećne, jer konačno može malo da predahne!🙂


Ostavite odgovor

