Tmurno vreme, taman za filmove

01Mar10

Konačno sam se dogovorila sa sobom i počela da gledam nagomilane filmove sa računara. Mogu da vam se pohvalim sa čak 4 nova, pa se nadam da će svako naći bar jedan koji mu odgovara. Prolećnog sunca još ni na vidiku, tako da su dobri filmovi bila odgovarajuća zamena za dobro raspoloženje.

Rachel Getting Married

Drama, koja se izgleda samo meni dopala. Film baš nema neke sjajne kritike, mnogi mi kažu počeli su da gledaju i ugasili ga. Nekome je dosadan, nekome spor. Jednostavno nije kod njih izazvao zainteresovanost. Kod mene je bilo suprotno. U centru pažnje je devojka koja je na rehabilitaciji već 10 godina. Ona povremeno izlazi i dolazi da obiđe svoju porodicu. I ovaj put je izašla za vikend kako bi prisustvovala venčanju svoje sestre. Njenim dolaskom otvaraju se stare rane, strahovi, ljubomore i disfunkcionalnost porodice dolazi u prvi plan.
IMDb rejting: 6.9/10

Twilight

Ovo je pravi tinejdžerski film. Tematika je svakako ljubav.Ona koja nije dozvoljena i moguća. Privlačnost između vampira i običnog ljudskog bića. Ne priliči mi da gledam fantastiku, ali ovog puta sam napravila izuzetak. Mogu reći da nisu uzalud potrošena 2 sata.
IMDb rejting: 5.8/10

Law Abiding Citizen

Genijalan film. Najbolji koji sam gledala u poslednje vreme. Džerard Batler sjajan kao i uvek. Nakon 10 godina od suđenja za smrt svoje žene i ćerke, odlučuje da uzme pravdu u svoje ruke. Za tih 10 godina on je pažljivo kovao plan kako bi se osvetio svima koji su bili upleteni u sklapanje dogovora za osudu ubica njegovih najdražih. Film je moja topla preporuka. Kraj me je u potpunosti razočarao, ali o tome drugi put😉
IMDb rejting: 7.3/10

Everybody’s Fine

Frenk, nakon nedolaska svoje četvore dece na porodično druženje, odlučuje da krene na put i poseti svakoga od njih. Sve je naizgled, divno i krasno, kako i sam naslov kaže, ali ubrzo slika o stvarnosti počinje da se menja. Kako za nas tako i za Frenka. Film je takav da će da vas dirne bar u nekom momentu. Setićete se svoje dece, ili pak roditelja ili baka i deka. Frenk konačno dobija iskren odgovor od svoje dece, ali za vrlo tužnu vest koja će ih sve promeniti.
IMDb rejting: 7.4/10



9 Responses to “Tmurno vreme, taman za filmove”

  1. Odo` da skidam prvi i zadnji sa tvoje liste, a ostale cu da vidim. Ja sam pogledala gomilu filmova u poslednje vreme, jedino mi sada pada na pamet da ti preporucim, ako nisi gledala The other man. Sipicantan film🙂

  2. Gledala sam sve osim ovog sa G.Batlerom,meni se Rachel……. dopao,nekako mi je bas realan,tako da nisi jedina…Ja ti mogu preporuciti da pogledas „Cairo time“ meni je fenomenalan,zatim „The time travelers wife“, i „Agora“..te sam gledala zadnjih dana,ako hoces poslacu ti pozivnicu za grupu na fb,imaju linkovi za te filmove,ja ih gledam preko te grupe,a stalno nesto ubacuju novo…pa mozda sebi nadjes jos nesto sto ti se svidi…a bas je ovo vrijeme samo za gledanje filmova..

  3. Gledala sam treci film i stvarno je odlican. Ostali mi ne deluju primamljivo u ovim tmurnim danima, samo cu se jos gore smoriti🙂

  4. @ zelenavrata poznato mi zvuči, mada mislim da nisam gledala. Svakako ću da ga skinem, pa javljam utiske!

    @ hipatija ovo vreme će izgleda da potraje tako da ima da odgledam sve koje si nabrojala🙂
    Za „The time travelers wife“ sam čula dobre kritike, a za druga dva nisam čula.

    @ malabreskva pa prvi bi te definitivno još više bacio u bedak, a zadnji možda i ne. Probaj pa javi😉

  5. Ovaj sa Dz. Batlerom je fenomenalan, zaista. Gledala sam i ja puno filmova, pa ne znam ni koji bih preporučila. Ja volim komedije, mada i dobre trilere obožavam. Evo ti par:
    City Islands sa Endi Garsijom, onako dobar, porodični
    From Paris whith love, triler sa Dzonom Travoltom i 50 upucanih u prvih pola sata filma
    Elegy, drama sa Penelopom Kruz i Benom Kingslijem (ljubav profesora i učenice)
    Cassandras dream sa Kolinom Farelom i Juanom MekGregorom, drama
    Old dogs, komedija
    Death at a funeral, crni humor, engleski, ja sam padala u nesvest od smeha

  6. Ooo, pa fin spisak. Imaću materijala za skidanje neko vreme.
    Za neke sam čula, ali nijedan nisam gledala. Hvala na preporukama.

  7. Gledala sam još jedan odličan: MATCH POINT sa Skarlet Johanson. Obavezno ga pogledaj (triler)!

  8. Jesam, odgledala sam ga već🙂
    Odličan je zaista!
    Opet moja preporuka sa njom film Scoop, Takođe odličan!

  9. Gledala Twilight i htela da se udam za vampira, ali još nisam upoznala nijednog😉
    Ostale ću pogledati kada stignem, hvala na preporuci🙂


Ostavite odgovor

