6 Responses to “Mackomali ima novi logo”

  1. Meni je sladak novi logo!🙂

  2. 2 Arnold

    Hihi🙂 Bilo mi je zadovoljstvo🙂
    Izuzetno me je usrećilo već i to da si me zamolila za sliku, a još više sam radostan da je na kraju i zauzeo to veoma počastvovano mesto „službenog“ logoa na blogu🙂 Hvala *tebi*, i naravno Chux-u, bez koga se ne bi nikad realizovala ova razmena pozitivnih doživljaja!🙂

    P.S. piši više!😉

  3. @ dudaelixir hvala Dudo!

    @ Arnold e jeste, njega sam zaboravila u svoj toj priči🙂 svakako hvala i njemu jer je on bio spona za kako kažeš, „razmenu pozitivnih doživljaja“

    A za pisanje ću da se potrudim😉

  4. Sada sigurno niko ne može da pomisli da je u pitanju „Mali Mačak“ …😀 Odličan ti je logo, bravo za drugara.🙂

  5. Super je, meni se baš dopada:mrgreen:

  6. @ Charolija misliš ? Videćemo, videćemo😉

    @ malabreskva e pa sjajno, drago mi je što su utisci pozitivni!


Ostavite odgovor

