Čekaj me, ja sigurno neću doći

20Jan10

Reč je o domaćem filmu koji sam pogledala pre par meseci. Za mene je film bio krajnje mračan i depresivan. Mada, kada sam ga gledala, ni ja nisam bila u nekom pozitivnom raspoloženju. Ali, i da jesam, ne bih više bila.
Ovo je još jedan film Miroslava Momčilovića, baš kao i Sedam ipo o kom sam ranije pisala. Opet se radnja odvija na Novom Beogradu, ali ovaj put u centru zbivanja su priče o neuzvraćenim ljubavima mladih ljudi.

IMDB rejting: 6.5/10

Miroslav Momčilović, koji je reditelj, producent i scenarista filma kaže za svoje ostvarenje: „Tema ovog filma je ljudska opsednutost srećom koju treba da im donese neko drugi. To se obično naziva potrebom za ljubavlju. Ovo je priča o stanjima u koja ljudi dolaze kad im je ta ljubav neuzvraćena“.

Alek je očajan pošto ga je nakon trogodišnje veze Teodora ostavila. Pati, bezvoljan je, patetičan, stalno pominje samoubistvo, jednostvano ne miri se tim da je veza gotova. Ima svakodnevne samosažaljevajuće seanse kod svog drugara Baneta. Uprkos Banetovim savetima Alek i dalje zove Teodoru koja se u međuvremenu zaljubila u Nemanju. A Teodora koliko god bila odlučna i čvrsta kada se viđa s Alekom, toliko je snishodljiva i bespomoćna kad provodi vreme s Nemanjom. Problem je u tome što se Nemanja nije zaljubio u nju, već u Marinu, nekoliko godina mlađu devojku. Na žalost Marina nije zaljubljena u njega, nju jako privlači Alekova „slovenska depresija“

Izvor: www.cekajme.com

I u ovom filmu imam svoj omiljeni deo. Smatram da je Petar Božović apsolutno briljirao u ovoj ulozi. Kasnije sam pročitala da je i dobio nagradu za najbolju mušku epizodnu ulogu.
Glavni motiv filma je ljubav, tako da je moja preporuka da ga pogledate. Ljubav iz malo drugačijeg ugla, propraćena svim onim stanjima koja prolazimo zbog nje.



13 Responses to “Čekaj me, ja sigurno neću doći”

  1. Gledala film, skoro na tv-u, nekako me ostavio praznom, kao da nista nisam gledala, prvenstveno ne podnosim Kicica…ali zato scene sa Bozovicem i ona psovka Srbiji me nasmejala do suza. Nisam znala da je dobio nagradu za epizodnu ulogu, ali je zasluzio svakako!

  2. Da, setih se da je nedavno bio na rts-u.
    E to je dobar opis, prazno…

  3. A, taj film kazes…
    Gledao sam samo delove.. nije mi nesto prijao ali pojedine uloge su izuzetne (kao sto Bozovic to tumaci, mislim da je na niskom onom festivalu dobio nagradu, gledao sam dodelu)

  4. Uglavnom je tako, da ne prija ljudima i baca ih u bedak.
    Ja sam i sama bila u takvom raspoloženju pa nije bilo šanse da me baci bilo gde🙂

  5. Na žalost, ne mogu još da gledam naše filmove, još od ratnih dana. Svi su mi nešto, sačuvamebože! Gledam samo komedije i to strane i odem na po neku pozorišnu predstavu!🙂

  6. I to mogu apsolutno da razumem.
    Uff pozorište me je davno videlo…valjalo bi poraditi na tome ove godine!

  7. @dudaelixir: Tako nekako i ja vidim stvari, doduse malo blaze, ali poznat mi je zanr: ‘srpski posleratni film’.. bilo je izuzetaka ali je snimljeno dosta stvari od kojih moze jedino da ti se smuci dok gledas

    @mackomali: steta sto nema opcije reply na komentar

  8. Jedino priznajem filmove: Ko to tamo peva?, Maratonci trče…, a od prestava mi je Radovan III sa Zoranom Radmilovićem, predstava nad predstavama. Naprosto je obožavam! Ima i sada dobrih, zaista! Žao mi je našeg filma, ali, dok se ne popravi situacija, ništa!

  9. Mackomali, Ne volim novije domace filmove, ali mi se svidja kako glumi Petar Bozovic i mozda cu zbog njega da pogledam.

  10. @ SasaKostic šteta jeste, ali tema ne dozvoljava!

    @ dudaelixir ne znam kada će vreme za popravak doći, ali sigurna sam da nisi jedina koja to čeka

    @ malabreskva možeš, ali je možda bolje da ipak ne. Ako ih ne voliš, ovaj ti sigurno neće prijati😉

  11. Volim da gledam naše filmove, pa bez obzira koliko su mračni. Oslikavaju neku našu stvarnost, a od nje ne možemo pobeći, nažalost.

    Ovom filmu nešto opasno fali, zato ostavlja takav utisak, kao da nije dovršen. Ne znam.

  12. Gledala sam film. Razvalio me je. Priča ipak ima smisla, pa onaj lik Bane je po meni nosač priče. Tu jeste ljubav u pitanju, i klasična priča – dok je juriš ona juri drugog i obrnuto , ali Banetova stanje šoka zbog sudara sa zabludom i nerazumevanje i nesalušavanje od strane svih koji ga okružuju i kojima je njihov problem najveći, je ono što je mene raznelo. Tu je naravno i maestralni Božović koji je kao i Bane pobegao iz svog života vukući svoje emocije sa samim sobom. Meni je film,… i više nego dobar.

  13. @ Charolija jeste naša stvarnost, iz koje se uvek izvlači ono najgore. I kad je loše, mi naglašavamo ono najgore, a možda i ne bi bilo tako crno samo malo da skrenemo sa fokusa?!

    @ skoljka potpuno sam i zaboravila na njegov lik. Možda zato što mi je u svoj toj priči njegova pala nateže. Egoizam i sebičnost ljudi oko njega, naterala ga je da tone sve dublje i dublje. Ali takvi su ljudi, svima je njihovo najgore, najteže…


Ostavite odgovor

