Hit dana, početak nove nedelje, moj povratak i početak

18Jan10

Vikend sam provela u mom omiljenom Novom Sadu, družeći se sa dobrim i meni dragim ljudima. Nije izostala ni šetnja uzduž i popreko po Novom Sadu i Petrovaradinu. Odlazak na tvrđavu, preko mosta naravno pešice, je za mene jedan ispunjavajući ritual. Šteta što vreme nije bilo lepše, ali pošto to ne mogu da biram i ovako je bilo sjajno!

Da se vratim na pesmicu. Na nju me je podsetila moja dobra drugarica Ivana. Već na prve taktove sam je prepoznala, tj. setila se da je odnekud znam. I onda mi sinulo! Period pre 3 godine kada sam radila kao šankerica u ovom lokalu u Subotici. Svako jutro, oko pola 10, 10 kada sam ja dolazila na posao, kretala je i ova pesmica. Sada kao i tada, ja nisam imala pojma o čemu se peva u njoj, ali pesma mi je divna. Za nju vezujem taj period u svom životu, prvu jutarnju ness-icu i prve jutarnje zrake preko velikih staklenih prozora. Pesma me inače inspiriše na sreću, optimizam, osmeh. A u poslednje vreme sam osetila da mi sve to manjka. Ali evo polako se vraćam na pređašnje stanje…ma kakvo pređašnje, biće još bolje!

Svima vama, mojim drugarima blogerima i drugarima čitaocima, poklanjam ove taktove i neka vas ispune optimizmom i voljom kao mene!

Čitamo se,

vaša Jadranka aka Mackomali



5 Responses to “Hit dana, početak nove nedelje, moj povratak i početak”

  1. 1 waterlilly

    😀 hahahahahhaha ne smem da pustim plej😀😀😀 :*

  2. Svidja mi se pesmica… nenametljiva

  3. @ waterlilly e baš nisi dobra!😛

    @ SasaKostic e pa baš mi je drago, meni je još uvek hit dana!

  4. Prava italijanska kancona, slatka, laka, pevljiva!

    A ti si opet uživala u Novom Sadu? Ja sam bogami uživala u svom toplom stanu!🙂

  5. Pa jesam, skoknem tako iznenada!
    I nije mi uopšte bilo hladno, uživala sam šetajući. Kada sam došla kući u Suboticu za 15 minuta sam se smrzla🙂


Ostavite odgovor

