Gde sam? Kako sam? Šta radim?

20Dec09

Ponovo je prošlo mesec dana kako nisam pisala post. Ono što sam napisala u zadnjem objavljenom me je baš izbacilo sa svih mogućih koloseka. Na to je još došla i dijagnoza. Dvoumila sam se da li da je napišem ovde, ovako javno. Odlučila sam da ne. A onda sam opet razmišljala, da je red ako sam već započela priču oko toga, da vam i dugujem objašnjenje. Jer ne ide se samo tako na CT zar ne?!
Dijagnoza kaže sledeće: kalcificirani miom uterusa. To bi značilo da imam miom koji je od hmmm kamena, odnosno koji je čvrste strukture, a po onome što sam ja gledala na cd-u sa CT-a, on izgleda baš kao i bilo koja kost u mom telu. Dimenzija je 45x35mm. No, nije na meni da ja glumim doktora i pravim dijagnoze. Sve u svemu, moj ginekolog je sada na zimovanju, pa čitavo lečenje i dalja uputstva ostaju za posle praznika. Željno iščekujem drugu polovinu januara jer me sve ovo frustrira i opterećuje. Ali dobro, biće sve to polako…kao što me i svi teše ovih dana.

Kada budem imala više informacija svakako ću ih podeliti sa vama, a za sada zatvaram ovu temu. Stoga idemo dalje.

Sutra uspešno završavam prvi semestar. Uzimam zadnji potpis, prijavljujem ispite i čekam četvrtak popodne da vidim raspored održavanja ispita da vidim kako ću da se uklopim u sve to. U petak je bio prvi ozbiljan kolokvijum, pa čekam i te rezultate. Da vidim hoće mi se malko vratiti samopouzdanje🙂 ?!
Pravila sam i svoje porodično stablo. Waterlilly mi je sve to lepo nacrtala na hamer papiru, a ja sam napravila listove na drvetu – iseckala ih i obojila. Uzela i A4 listove u plavoj i crvenoj boji, iseckala na kvadratiće, upisala naša imena i polepila ih na one listove. Htela sam napraviti ogromno stablo, odnosno sa svim podacima koje posedujem, ali sam odustala, tako da sam napravila samo dedinu stranu. I sve je to izgledalo ovako:

U međuvremenu, dok nisam pisala, se dogodilo mnogo toga. Ovih dana ću pokušati da ih se prisetim, pa da ih i podelim sa vama. Sutra ću da listam slike i o svemu lepo da vas obavestim. Moram priznati da mi je nedostajalo ovo piskaranje, i da me ono baš uveseljava. Vaše postove sam čitala, ali ipak imam podosta nepročitanih u svom rss readeru. Sve u svemu kasnim sa gradivom, a ono se mora nadoknaditi.

Šaljem vam pozdrave u ovoj ledenoj noći, i…čitamo se!



5 Responses to “Gde sam? Kako sam? Šta radim?”

  1. Važno je da ostaneš pozitivna i da se okreneš lepim stvarima, što si ti i učinila i što je super. Sigurna sam da će se sve to dobro završiti.

    Porodično stabno odlično izgleda i baš je lepo što si našla vremena da ga napraviš.🙂

  2. Divno je to drvo, opusti se i radi to što voliš. Znam kako je teško suočiti se sa nekom dijagnozom. Ja sam sve to prošla. Imala sam miom 10 sa 8 sm obavijen oko materice i operativnim putem su mi ga izvadili. Srećom, matericu je samo malo oštetio, pa imam nekoliko ožiljaka i ružno iskustvo… S jedne strane ti kažem da se ne plašiš i da nije toliko strašno ( kad pogledaš šta bi moglo da bude), a s druge strane znam da je zastrašujuće, jer svaki čovek koji se suoči sa bilo kakvom bolešću oseća teskobu i očaj. Samo hrabro, sve ćeš to prevazići, život ide dalje i ovakve stvari nas samo ojačaju! Ako ti treba bilo kakav savet, ako mogu da pomognem tu sam.

  3. Ajd što ja kacificirane mione na materici, jer sam u klimakterijuju, ali, kada su tvoji uspeli da postanu „kamenčići“, nije mi jasno! No, da ne bismo filozofirali, sačekaćeš svog lekara, normalno. Hoću samo da ti kažem da ne treba ZAISTA da brineš, jer je danas medicina otišla jako daleko i takve operacije su postale rutinske. Jedino nisi napisala da li je on u materici ili na. Ovaj „na“ je uvek mnogo bolja varijanta, kao što su i moja dva. I obe ćerke su nasledile od mene miome, ali, za sada, vrlo male. Mislim, da ih retko koja žena i nema.

    Srecom, imaš šta da radiš, da što manje misliš na njih. I ovo stablo što si uradila je fantastična stvar. Svaka ti čast! Ajde, lepo uči, imam i ja jednu takvu kod kuće a izašao joj i raspored ispita za februar. Sve u razmacima od po dva dana, strašno!🙂

  4. Nadam se da ce sve brzo proci i da ces nam uskoro pisati zdrava kao dren..a za fax,e prvi semestar je najsladji,prvi potpisi..uf sve trnci me prolaze kad se setim.uzivaj u faxu.Moj savet ti je (iz iskustva) koliko god da ti nekad dosadi,da se zateknes u situaciji da se pitas sto ti to sve treba,da nisi pogresila izbor,sedi,duboko udahni,i nabroj bar pet razloga zasto si to odabrala..Sretno i na faxu i u zivotu🙂

  5. Pa ti kada nestaneš, kao da si u zemlju propala.

    Pa srećna ti ova godina nova, da rešiš ono „kamenje“, za ispuniš sebi sve lepe želje, da budeš srećna i zadovoljna!🙂


Ostavite odgovor

