Sreća

29Oct09

Par večeri za redom sam videla ovaj spot na VH1. Na drugo slušanje mi se dopala pesma i blago rečeno odlepila sam za njom. Namučila sam se dok nisam skinula ceo album, ali vredelo je. Pesmu slušam 100 puta za redom i još mi nije dosadila.
Vežem je za ove divne jesenje dane. Za žuto lišće na granama, za prijatnu temeperaturu napolju, za slojevito oblačenje. Za razgovor, za neke divne sate.
A naslov sreća…neko je napisao u komentarima wonderful song! like it very much, it moves me in so many different ways! I ja osećam isto, a to je sreća!

So I suppose you got what you want
Take a good look at what you give up
Because I’m telling you
A heart can’t be unbroken oh, oh, oh, oh

And can you remember how I kiss you
Recall the sweet taste in your mouth
Cos baby the memory is all you get now
And I’m moving, movin, moving on

All that you want
I hope you get all that you want
I hope you get all that you want
Cause I do
I hope you get all that you want
I hope you get all that you want
Cause I do

Does every morning make you happy
And tell me do you laugh yourself to sleep
I hope you find it easy to forget me oh, oh, oh, oh

I hope you don’t feel anything when you see me
I wonder if you’re out there having fun
I hope you get all that you really wanted
Cause I’m moving, movin, moving on

Don’t you see the light has changed
And nothing looks the same
Just shadows on the ground
And if you listen carefully you’ll hear

All that you want
I hope you get all that you want
I hope you get all that you want
Cause I do
I hope you get all that you want
I hope you get all that you want
Cause I do



7 Responses to “Sreća”

  1. Pesma je odlična a i Natali je slatka. Kakve plave okice ima!🙂

  2. Lepa pesmica Mačkomali, e nisam ti rekla da odgledah onaj film što si predložila kad piše knjigu o njemu pa on čuje glas. Super je ! Hvala na ideji🙂 Ako gledaš još nešto zanimljivo samo reci🙂

  3. @ dudaelixir E sad da li je njihova boja ili imaju pomoć sočiva😉 ?

    @ malabreskva Baš mi je drago da je preporuka pomogla. Sad su bili na redu ženski filmovi pa sam tako pogledala 27 Dresses i The Proposal.
    Meni su oba baš dobra i vesela. Ljubav pobeđuje sve i to je dovoljan razlog što sam ih pogledala. Možda napišem i detaljniji review, ali imaš naslove, pa eto nove preporuke.

  4. Mackomali gledala sam Proposal, taj prvi nisam, mogla bih da pogledam🙂
    Da li si gledala komediju „Godina prva“? Ako voliš komedije možeš pogledati.
    Ja sam juče gledala stari film „Grad andjela“, baš tužno, ali je super🙂
    Piši ako naletiš na još nešto zanimljivo🙂

  5. Macko mali, nema te kod mene na blogu da uživaš u fotkama Novog Sada: PARK U JESEN i NAS TROJE NA KEJU!🙂

  6. Mackomali, nešto si se jako ulenjila sa pisanjem!🙂
    Od ponedeljka imamo ponovo NEDELJU SMEHA, pa imaš dosta vremena da smisliš šta ćeš!😉

  7. Počela je NEDELJA SMEHA! Znaš šta to znači!😀😀😀


Ostavite odgovor

