Filmovi koje sam pogledala prošle nedelje

19Oct09

George-and-IzzieKreće zima a sa njom i vreme ušuškavanja pod ćebe i gledanja filmova. Kaže muž da je krenuo period kada baš ima kvalitetnih filmova da se skine i odgleda. On je krenuo već to da praktikuje, a ja se više ili manje uključim. Kao npr. u četvrtak. U vreme kada je na hrvatskom RTL-u kretao Uvod u anatomiju, on je pustio i film. Htela sam ga i ja gledati ali je Uvod ipak preovladao kod mene. Tako sam ja uporedo gledala i jedno i drugo. Epizoda je bila krajnje tužna i za plakanje. U istoj epizodi su i Džordž i Izi umrli. Ko prati shvatiće😉

Tokom reklama sam gledala film The Boy in the Striped Pyjamas. Film o prijateljstvu dva dečaka. Malog Nemca i Jevreja čija je radnja smeštena u okolini koncentracionog logora nešto pre početka II svetskog rata. Bruno, osmogodišnjak nesvestan situacije koja će ga okružiti, dolazi sa svojim ocem komandantom, majkom i sestrom na selo kako bi njegov otac rukovodio logorom. Njegovi stari drugari mu nedostaju i on kreće u istraživanje okoline. Okoline koja je zabranjena. Tu Bruno upoznaje čudno obučenog dečaka Shmuela. Dečak ima pidžamu na linije i živi iza električne ograde. Neću više da vas upućujem, nego vam preporučujem da pogledate ovaj film, sigurna sam da vas neće ostaviti ravnodušnim.

IMDb rejting: 7.8/10

the boy

Drugi film je Stranger Than Fiction. Film je o čoveku imenom Harold Crick. On je poreski službenik i živi krajnje monotonim i usamljeničkim životom. Sve to će se promeniti jednog sasvim drugačijeg jutra dok bude prao svojih 32 zuba 72 puta. On počinje da čuje ženski pripovedački glas sa britanskim akcentom. Taj glas istovremeno čuju i gledaoci. Čini upravo one stvari koje glas ispripoveda i tu počinje da se izbezumljuje. Ubrzo shvata da je glavni glumac u novoj knjizi koju taj glas piše i počinje da se pita, da li Kay Eiffel piše tragediju ili komediju. Menja svoj stil života i kulminacija nastaje kada sazna da je Kay završila knjigu i da protogonist umire. Glumačka postava je odlična. Tematika na koju još nisam naišla. Sve u svemu zanimljiva, drugacija i čudna radnja filma. Kako sam ova dva filma i ja pogledala zbog preporuke, isto to savetujem vama.

IMDb rejting: 7.9/10



3 Responses to “Filmovi koje sam pogledala prošle nedelje”

  1. Hvala na predlozima, pogledaću pa ti javljam utiske. I ja zimi obožavam da gledam filmove, mada sad imam manje vremena ali ću pogledati obavezno, čine mi se zanimljivim. Pozdrav

  2. Mackomali, hvala ti puno na sadržaju predlozenih filmova! Trudiću se da ih pogledam!

  3. Nema na čemu cure. Nadam se da sam vam pomogla u odabiru. I da će vam se svideti preporuka.
    Meni je nekako prvi film za nijansu bolji, ali ni drugi nije za baciti🙂 prosudite same!


Ostavite odgovor

