Nedeljni kolač

11Oct09

Već dugo mi se jede neki ukusan kolač, onako mekan sa čokoladom. Mene je mrzelo da pravim, a niko me nije ni pozvao na bilo kakav kolač. Dogovorila sam se sa sobom i prevazišla svoju lenjost. Odlučila sam da napravim jedan kolač sa makom. Nije komplikovan i vrlo brzo se napravi.

kolac02

Da biste ga napravili potrebno vam je:
8 jaja
25 dkg šećera
15 dkg putera
25 dkg maka
1/2 praška za pecivo
4 vanilin šećera
1 kašika prezle


Prvo se umuti 8 žumanaca, šećer i puter. Zatim posebno 25 dkg maka, prašak za pecivo, vanilin šećer i prezla, i to sve doda prvoj masi. Na kraju se doda 8 umućenih belanaca. Peče se oko 20-ak minuta na 180 °C. Kada se ohladi premaže se pekmezom i prelije glazurom od čokolade.

kolac01

Moje iskustvo je takvo da sam ga pekla malko duže. Oko pola sata. I najbitnije premazala sam ga mojim omiljenim pekmezom od kajsija. Glazura nije baš najsjajnije ispala, ali mislim da to ne utiče na ukus. Ako ga niste do sada pravili, toplo vam preporučujem da to učinite. Mojim ukućanima se veoma svideo pa je na tanjiru ostalo svega par komada. Odoh ja da ih smažem, kako me ne bi neko preduhitrio😉



8 Responses to “Nedeljni kolač”

  1. Mackomali, meni dosadila pita, pa ću sada rado SMAZATI bar jedan tvoj kolač sa makom. Pravila sam ja te sa makom, davno! Jako su ukusni i sočni, sećam se! Njam, njam, divno!🙂

  2. Mmmmmmmm….mljac….može li da bude i ponedeljni kolač?😀

  3. Jojjj znam za taj kolač, i mnogo ga volim !!! Njam,njam, nisam odavno pravila

  4. 4 waterlilly

    e bas super ideja:)
    ukusno izgleda🙂
    a ja cu te zvati na francusku pitu kada nabavim taj recept.🙂

  5. @ dudaelixir I Dudo valjaju li šta ovi kolači sa makom ?🙂
    Danas je na meniju kesten pire sa šlagom. A pošto ja to vezujem za zimske dane, baš se sve lepo poklapa jer ne napolju jedva 7 stepeni. Brrr

    @ Charolija nego šta nego može. Ostalo je par komada, pa smo to juče smazali🙂

    @ malabreskva taman sam te ja podsetila🙂

    @ waterlilly i kad ćeš da je napraviš, pa da imam razlog da dođem🙂 ?

  6. *Macko, kolači su super, sočni. Prepisala sam recept i praviću, sigurno.

    Na žalost, kesten pire ne volim, nikako! Zito bi još i moglo da prodje! Biram kolače sa makom i ostajem pri njima!🙂

    Zima, bogami, kako da će mraz noćas. Baš me briga, ja u čizmama i kaputu i natučem kapuljacu i nema zime. U stanu super greju!🙂

  7. nekako mi je mrsko da pravim kolače koji se moraju peći . . .
    ovi izgledaju veoma ukusno, tako da, ako odlučim da pravim kolače, ovi su prvi na spisku : ) a slike sve govore NJAM! : )

  8. 8 Marija Todorovic

    mmmm….bas izgleda ukusno…pojela bih ga u jednom zalogaju🙂


Ostavite odgovor

