Ja u školu idem i dobar sam đak!

21Sep09

Nazad u školu. U prošli ponedeljak je za mene počela akademska godina. Ponovo sam student, tj. da budem preciznija brucoš drugi put. Ranije sam vam pisala kako sam i zašto upisala Višu školu za obrazovanje vaspitača. Nije mi to bila baš prva želja, ali mogućnost jeste!

skolaracGodina je prolazila, a ja se baš nisam mnogo trudila. U junu sam položila ispite oko kojih nije trebalo mnogo truda, a ostale sam zapustila. Nisam dala prvu godinu. Iskreno, nisam mnogo ni želela. Znala sam da mogu jednom obnoviti godinu a da ostanem na budžetu. Tako je lagano i ta obnovljena godina prolazila, a ja sam se zaposlila, škola ponovo u drugi plan. Vreme odmiče, ja još cupkam u mestu, i naredni oktobar odlučujem da još jednom obnovim godinu. Izgubila sam budžet, ali na svu sreću nisam morala plaćati školarinu, jer sam već sve predmete odslušala. E tek tada sam totalno izgubila motivaciju. Nisam mogla naterati sebe da zagrejem stolicu. Govorila sam, a i sada stojim iza toga da bih ja odmah mogla početi da radim. Deca me privlače, i odgovara mi vaspitački poziv. Prošli oktobar nisam ništa ni upisala. Odlučila sam da tražim posao. Opet znate neke od mojih zgoda i nezgoda.

Vreme je jako brzo prolazilo, i kada sam imala hrabrosti da stavim svoju situaciju na papir, nije bila nimalo optimistična. Imam 23 godine, završenu gimnaziju, bez nekog sigurnog i posla koji bi mi se iole svideo. Ukapirala sam, da ako želim nešto bolje za sebe, moram nazad u školu. prethodnih godina su sve to bili neki neobećavajući poslovi, ispomoć ili nešto slično. Odlučila sam da se uozbiljim, zapnem i završim tu školu, jer imam neverovatnu sreću da me radno mesto čeka, samo je potrebno da donesem diplomu. Ta sigurnost i treba da mi bude najveća motivacija. Jer zaista je teško pronaći dobar posao.

knjiga i jabuka

Dogovorila sam se sa sobom i evo me. Predavanja su počela u utorak. Obećala sam sebi, a tako i drugima da ću ići redovno, polagati sve kolokvijume koji mi se pruže, davati ispite odmah u prvom roku u kom mogu. Cilj je da očistim godinu u junu i vratim se na budžet. To su moji planovi, samo da je zdravlja i volje pa biće i ostvareno sve to. Činjenica je da sam zagrizla veliki komad, izgubila sam sve radne navike, teško mi pada da sedim i čitam, teško je da mi pažnja ostane tu gde treba ali, trudiću se, pa se nadam da će mi se već sa prvim položenim kolokvijumom vratiti poljuljano samopouzdanje. Nekako mislim da sam sada zrelija nego pre četiri godine kada sam prvi put upisala. Odmorila sam se od gimnazije, dangubila, lenčarila, izbegavala obaveze, ali sada sam stala tome na rep i okrećem novu stranicu. Svakako držite mi palčeve da mi se ne vrati ona prethodna stranica😉



9 Responses to “Ja u školu idem i dobar sam đak!”

  1. Držimo ti palčeve i verujemo da ćeš sve uspšeno privesti željenom cilju. Svaki početak je težak, ali si sada mnogo iskusnija i rešenija. Ako mogu nekako da pomognem tu sam🙂

    Srećno štrebanje!

  2. Iz sveg srca ti želim da istraješ u svojoj želji. Stvarno se uvek oduševim kada vidim da je neko spreman da radi „na sebi“. Kad posustaneš, a ti piši, žali se, kukaj, a mi ćemo da te podržimo, bar ja hoću sigurno.😉 🙂

  3. Ako ti znači nešto, reći ću ti da je moja ćerka, posle srednje škole, upisala dvogodišnju akademiju kozmetologije i završila je. Od treće je odustala iz razloga nemanja love a i cele godine se uči o celulitu. Onda je malo radila kao kozmetičac (dobila jedan zanat u ruke), pa je sa svojih 24 godine rešila da upiše Visoku poslovnu školu. Prvu godinu je bila na samofinansiranju, ali je očistila u junskom roku, upisala drugu, završava je sa, nadamo se, jednim prenetim ispitom u treću i završnu godinu. Ispunila je opet uslove za budžet. Ovog leta je napunila 26 godina i puna je elana. Kozmetikom se bavi, po pozivu, u jednom salonu lepote, u našem komšiluku. Ima svoje „pacijente“ a i mami dobro dodje, doduše retko, ali prija, makar masaža lica. Ima zlatne prste!
    Srećan ti novi pocetak i sigurno ćes uspeti!🙂

  4. @ prokka hvala lepo na držanju palčeva, potrebno mi je to! I ja sam se time vodila da sam sada iskusnija. Trudim se, pa biće nekako🙂

    @ Charolija sigurna sam da će već ubrzo biti takvih postova😀 ali pokušaću da ih svedem na neku normalnu i ne izvoljevam previše. Hvala i tebi na podršci od srca!

    @ dudaelixir pre svega svaka čast tvojoj ćerki. Mogla bih se ugledati na nju, i nadam se ću biti uspešna kao i ona, jer upravo i ja želim da se vratim na budžet. Veliko hvala i tebi, sviđa mi se reč sigurno u tvojoj zadnjoj rečenici😉

  5. 5 Dudaelixir

    Ako si popričala sa sobom, a to i jeste najvažnije, uspećeš, garantovano! Mi smo tu da te bodrimo!🙂

  6. Hvala puno još jednom! Mnogo mi to znači!

  7. Nisi jedina koja se bori sa manjkom motivacije…ja po drugi put upisujem apsolventski staz )ili ti svoju 6. godinu studiranja-prve cetiri sam redovno odslusala )- ovo mi dodje kao da 4.godinu ponavljam po drugi put…jednostavno sam negdje pred kraj trece izgubila totalnu volju za ucenjem..zelim ja to iskreno,ali kad sjednem nekako ne ide…i dovela sam se su situaciju da sad imam jos deset ispita do diplomskog,a odslusala prosle godine,pa svi zapitkuju jel kraj blizu…
    I nakon temeljnog razmisljanja,rekla sam sebi (to mi je mantra ) il lopata ili dnevnik (studiram za profesora srpskog jezika),pa ti vidi sad…dnevnik mi je mnogo privlacnija ideja,pa sam zapela.Jos uvijke nije lako,jos se borim svaki dan sa manjkom volje i koncentracije…ali ne odustajem…Tebi zelim svu srecu🙂 ako zatreba savjet,nadam se da mogu pomoci,a ako ne,bar sam za podrsku tu !

  8. Neka te motiviše tvoja buduća profesija. Ponekad i ja razmišljam da sam mogla to upisati. Mada ja obožavam gramatiku, a sa književnošću sam prilično slaba. Svakako radićeš sa decom i to je, bar po meni, divno!
    Hvala lepo. Ja za sad uspešno sebe teram da odlazim makar na predavanja. Radim vežbe, pišem seminarske ali još nisam krenula da učim. Očekujem i to čudo ovih dana😉
    Podrške nikad dosta, pa je i ja tebi šaljem. Šaljem ti i motivaciju i koncentraciju pa da nastaviš gde si stala. Deset ispita…Ma sad ćeš ti to, svakog meseca po dva komada i rešeno😉


  1. 1 Наши бисери « Објектив

Ostavite odgovor

