Danas mu je rođendan

17Aug09

Pre tačno 18 godina, 18. avgusta rodila se treća beba u našoj porodici. Sestra i ja dobile smo brata. Sitna, crna beba sa puno kose, došla je na svet u 1 sat posle ponoći.
Dobio je ime Dalibor. On, moj mali batica danas slavi dan punoletstva!

Godine su proletele brzo. Sećam se kad je bio sasvim mali 3 ili 4 godine, a ja sam ga morala voditi sa sobom kada sam išla da se igram. Tada mi je sve to smetalo, a sad shvatam koliko nas je to još tada vezalo. Ostali moji drugari nisu nalazili zajednički jezik sa svojom braćom i sestrama, ali ja sam imala tu sreću kako sa malim baticom, tako i sa svojom starijom sestrom i braćom od tetke. Ipak mislim da smo nas dvoje nekako najviše vezani. Pogotovo od pre 3 godine od kada ne živimo pod istim krovom. Svakodnevno se čujemo, da li telefonom, sms-om ili preko mesindžera. On je ona osoba za koju bih prodala svoju dušu. Sad je u tim blesavim godinama i često umem da ga, blago rečeno, smaram. Zovem, podsećam, naređujem, savetujem, brinem. Ali neka, shvatiće da je to bilo neophodno u datim trenucima.

mali batica i ja

Iako je mlađi od mene 5 godina, vrlo je zreo momak. Mogu sa njim razgovarati o svim temama, tražiti savet ili rame za plakanje. Nadam se da i on zna da sve to ima kod mene! Bilo kako bilo moja ljubav prema njemu je ogromna, Znam ja da on tu informaciju ima negde u malom mozgu, ali evo mu podsećanje na ovaj značajan dan. Želim mu svo dobro ovog sveta! Najpre zdravlje i ljubav. Da bude uspešan u onom poslu kojim odluči da se bavi u životu. Da ima oko sebe samo one ljude koji to zaslužuju. Da položi vozački ispit, završi srednju školu, upiše studije, nađe ljubav svog života, oženi se i ima dvorište puno dece! I, i, i, da ne zaboravim: hondu cbr ili kako se već zvaše. Ma znaće on, kao i uvek, na šta ja mislim!

Mali batice, živ mi i srećan bio! Ljubi te tvoja sestra Jadranka



4 Responses to “Danas mu je rođendan”

  1. Sve najbolje🙂 i da mu se tvoje želje ispune!

  2. 2 stevo

    Srećan da mu je dan kada je postao punoletan!

  3. E, neka je napunio 18, vala! To su jako važne godine! Ziv bio, veseo bio, zaljubljen da bude i srećan!🙂

  4. 4 veshtichanstvena

    Srecno mu bilo)))))Divno je imati brata….divno


Ostavite odgovor

