Rakija od kajsija – još malo pa gotovo!

11Aug09

Poslednjih nedelju dana ne znam gde mi je guzica a gde glava😀 ! Nonstop sam na relaciji tetkina kuća i moja kuća. Odnosno u svojoj kući samo spavam. Uveče samo bacim pogled na blog i to je sve. U sledećim redovima ću vam ispričati šta me okupira danima.

Kao što znate pre neke tri nedelje započeta je priča o pravljenju domaće rakije od kajsija. Početak pečenja je kasnio zbog popravke vrata na kazanu. Stoga je pečenje počelo u sredu prošle nedelje, sa 5 dana zakašnjenja. Sreda, četvrtak, petak i subota se pekla rakija. Svaki dan smo ispomagali, a ubedljivo je najduža bila subota, kada smo od ranog prepodneva zaglavili pored kazana do 5 ujutru. Ja sam glumila kafe kuvaricu i snabdevala momke pićem i hranom. U međuvremenu sam bila vredna i na drugim poljima. Pravila sam kompot od bresaka i za moj prvi, mislim da je sjajno ispao. Testiraćemo ukus već vrlo uskoro. Čim ih ponestane na pijaci. Za četvrtak je zakazano kuvanje soka od paradajza. I to nekih 150 litara za tri porodice. Ostavljanje zimnice je u punom jeku kod nas!

Nedelja je bila rezervisana za odmor. Muž i drug Tomo su to iskoristili za dizajniranje etikete za ukrasnu ambalažu u koju ćemo napuniti ovogodišnju kajsiju. Imate priliku da vidite kako smo sve to osmislili i kako izgleda u digitalnom obliku. Za par nedelja očekujte realne fotografije, sa etiketama od mat papira u full color štampi, prikačenih na rafiju oko grla flaše.

kajsija sve strane

flasa sa etiketom

Juče ujutru se krenulo sa prepekom rakije. Prva polovina je gotova, sad već brojimo sitno, sitno! Danas se krenulo oko 8 ujutru, tako da predveče, uveče očekujemo da sve bude gotovo. Moj zaključak je da je cena od 20 evra po litru ove rakije apsolutno realna. Mnogo novca, vremena, opreme, truda, želje i rada je potrebno za krajnji produkt. Uživaćemo u njemu do naredne godine, a usmeni dogovor za narednu godinu pao je na krušku.



One Response to “Rakija od kajsija – još malo pa gotovo!”

  1. Uh, mogu da zamislim kako je ispala dobro. I etiketa mi se jako dopada, da je pojedeš! Svaka cast majstori!🙂


Ostavite odgovor

