Izveštaj sa letovanja u Crnoj Gori part I

20Jul09

Evo nas, vratili smo se na najžešće temperature. Odmor je trajao 2 dana kraće. tako da smo u Subotici bili u sredu prepodne. Razlog za raniji povratak bila sam ja. U daljem tekstu sledi objašnjenje, a sad da krenemo od polaska.

Barski voz po redu vožnje iz Subotice trebao je da krene u 18:40. Međutim…voz iz Kijeva kasnio je, i njega smo čekali sat i deset kako bismo ga propustili. Uzeli smo promo karte za kušet kola, 25 € po osobi. Išli smo podgoričkim vagonom. Moja druga polovina uživala je u putu, kao i ostatak našeg kupea. Ja sam putovala najgore do sada! Oka nisam sklopila zbog hrkanja saputnika. Mislim da nisu potrebni neki dalji detalji. Toliko o putu. Bilo je ludo, nezaboravno i provedeno u hodniku :D! Stigosmo oko 11:30 u Sutomore. Sedamo u taxi i do Bečića.

alet-moc-paviljoni

Na recepciji u Alet Moc-u nismo mnogo čekali. Uzeli nam lične karte, platili boravišnu taksu, dobili ključ i pravac u sobu. Soba vrlo uredno. Odlazimo da speremo voz sa sebe tuširanjem i pravac plaža. Malko smo razbacali stvari po sobi, našli peškire i spustili se na plažu. Taj prvi dan nas je sa plaže oterao pljusak, ali taman nam je to odgovaralo kako bismo se naspavali posle puta. Ustali taman na vreme za večeru. Hrana je bila veoma dobra i to svih dana. Moram priznati da sam baš prijatno bila iznenađena time.

Neću vam pričati o svakom danu pojedinačno jer bi ovaj posto jako dobio na dužini. Prvo i najvažnije jeste da smo imali super vreme. Samo je u tu subotu kad smo došli i u subotu pre polaska padala kiša. Ostalim danima bilo je sunčano i ne previše vrelo, nekih 30-32 stepena. Taman idealno. More je bilo toplo i čisto. Samo jedan dan su bili veliki talasi pa su i doneli prljavštinu. Ali na svu sreću samo travu. Nije bilo flaša, hrane i ostalog. Obišli smo uzduž i popreko Bečićku plažu. Prepodne smo uglavnom bili na jednom delu gde smo imali hlad od zida restorana. Kada je sunce tamo došlo, oko pola 1 odlazili smo u sobu na popodnevni odmor. I opet oko pola 4 nazad na plažu. Tada smo uglavnom boravili na Ruskoj plaži, kako smo je mi nazvali. Naime plaža je veoma kratka, nekih 80 metara i nalazi se između dve stene. Plaža je ustavri u Rafailovićima (to je prva plaža sa leve strane, pre početka Bečićke plaže). Tu se nalazi ruski bar Mojito, gde po ceo dan možete da se sunčate i zanimljivim ležaljkama i da pijuckate koktele. Evo kako je sve to izgledalo:

mohito-beach-01

mohito-beach-03

mohito-beach-05

mohitto-koktel-i-lounge-bar

Jedino razočaranje bilo je za gnjurce. Biljnog sveta u ovom delu Jadrana uopšte nema, a videli smo samo oko ovih stena ježeve, par vrsta ribica i po koju školjkicu. Plaže su bile dosta čiste, Svaka je bilo podeljena na pola. Jedan deo zauzimale su ležaljke i suncobrani za iznajmljivanje a drugi deo je slobodan. Jedan dan smo iznajmili ležaljke i trščani suncobran i taj deo plaže je bio podosta prljav. Tako da nije bilo bezbedno biti bos.

Uveče smo uglavnom izlazili da šetamo. Obišli smo i sve susedne plaže. Sa leve strane posle tzv. Ruske plaže je plaža Kamenovo koja je tek u izgradnji. Prokopan je tunel za šetače i mislim da će već naredne godine biti veoma popularna. Na drugu stranu je Budva i Slovenska plaža. Rusi su kupili čitavo brdo između pa su napravili tunel za šetače, i stepenište od drveta po brdu kako bi se moglo preći na drugu stranu. Na stranama stepeništa su slike kako će sve to jednog dana izgledati i mogu vam reći da oni tamo prave nešto poput mini Dubajia. Inače Rusi su glavni turisti, pored njih su i sami Crnogorci,a nas iz Srbije ima vrlo malo. Neću vam pričati kako je Rusima tu super i kako su se i kako će se izgraditi jer vam je to sigurno već poznato.

Već prvi dan sa celodnevnim suncem i ja sam dobila alergiju baš na njega. Moram reći da sam se baš uplašila. Crvene tačkice su mi poiskakale po licu, vratu, dekolteu i ramenima. Baš sam se nekako razočarala jer mi se nikad do sad nije to dogodilo. Otišla sam na more sa dobrom podlogoma a i inače sam tamnije puti. Tu sam se ja baš nekako snuždila, ali dobro, prošlo me je već sutradan. Dan po dan i prođe tih naših sedam dana. Petak na subotu je tamo bilo baš nevreme. Maltene dva sata su pucali gromovi. U životu takvu grmljavinu nisam čula. Baš je bilo jezivo. Ujutru oblačno, temperatura dosta niža, tako da smo bili u trenerkama. Otišli smo još do najviše tačke našeg hotela i slikali pogled na prazne plaže.

pogled-na-prazne-plaze

Opet u taxi i nazad za Sutomore, pa vozom do Prijepolja, na drugi deo odmora. Ipak sam odlučila da ću izveštaj sa odmora da podelim u dva dela. Menjam mu naslov, sutra stavljam ovaj današnji. Pisaću vam o Prijepolju i razlogu zašto smo odatle krenuli dva dana ranije. Za kraj posta kačim moju najomiljeniju sliku sa ovogodišnjeg letovanja.

talasi-u-ledja



8 Responses to “Izveštaj sa letovanja u Crnoj Gori part I”

  1. Prvo procitah prvi deo. Pa, dobro je da ste bili zadovoljni! Mene ništa više ne bi nateralo u CG! I moja ćerka je bila, cini mise u isto vreme kada i vi, i ona jako voli i super joj je bilo! Eto, srecno se vi nama vratili!🙂

  2. 2 veshtichanstvena

    Drago mi je da si se lepo provela,i zavidim ti na tom osecaju nostalgije …Pozdravljam te sugradjanko)))))

  3. Baš mi je drago da ste se lepo proveli. Poslednja fotka je fantastična.😀

  4. @ dudaelixir i ja kažem da je najbitnije da smo se mi vratili živi i zdravi!

    @ veshtichanstvena pozdrav i za tebe, i nastavi da zavidiš🙂

    @ Charolija pa i jeste da znaš, meni se još više sviđa od kako je promovišem😀

  5. 5 stevo

    Heeeejjjjjjjj! Vidim da si šutnula moju konstataciju da ste se dobro proveli😡

  6. Nisam ja ništa šutnula, tu je sve😉
    A evo odgovora i tamo i vamo pa biraj🙂

  7. 7 Lelica

    Meni se prosle godine pojavila gorepomenuta alergija na sunce..isto sam se uplasila, ali sam kupila Presing u apoteci u Budvi i za par sati su mi se te crvene tackice povukle… Od tada se ne odvajam od njega, za svaki slucaj. p.s. svaka cast na hrabrosti da na letovanje krenete vozom!!! :)))

  8. Lepo je u bečićima ali nekako je automobilom lakše stići do Grčke.


Ostavite odgovor

