Sedam I Po

30Jun09

sedam i poU četvrtak sam pogledala domaći film Sedam I Po. Nisam ni čula za njega ranije, ali preporuka, odgledani segmenti i maltene me naterali da pogedam film. A inače nisam baš nešto ljubitelj naših filmova al’ hajde. Film Sedam I Po je film o sedam smrtnih grehova. Radnja je smeštena na Novi Beograd. Film prikazuje sedam priča ljudi iz toga kraja. Neke se prepliću, i prikazuju suočavanje tih ljudi sa svakodnevnim životnim izazovima. Akteri su opsednuti svojim slabostima i vođeni svojim strastima.

Režija Miroslav Momčilović

IMDB rejting: 7.8/10

Film počinje sa Srebroljubljem ili kako bih ja to rekla pohlepom. Dvojica mladića (neradnika) snimaju video, izmišljajući priču kako je jedan od njih dvojice bolestan i kako su mu neophodne pare za operaciju. Video nameravaju da pošalju Maradoni. Počinju sa skromnih 15 000 dolara. Njihova pohlepa raste, a sa tim i suma koju će tražiti od Maradone.

Sledeći je Gnev. Mislim da je momak koju glumi Tadiju Tadića izvanredno odglumio. On vežba već pet godina za okršaj sa Spahijom. Najbolji momenat u filmu ubedljivo je taj kada se Spahija pojavljuje, a njega glumi Raka odnosno Radoslav Milenković (lik iz serije Vratiće se rode, koje me je još tamo oduševio svojom glumom).
Slobodno prebacite na 6. minut i 22. sekundu tada dolazi Spahija😉

Sledeći greh je Razvrat, Neumerenost u jelu i piću, Gordost, ovo je moj drugi najomiljeniji deo u filmu. Bračni par Srđan Paunović i Zorica Vodenilić Paunović. Zatim Očajanje u lenjosti i Zavist. Na kraju sledi onih I po. Pretpostavljate da već to mora biti nešto lepo. Svi akteri su se našli na istom mestu, svih sedam priča sliva se u jednu. Ostaje na vama da pogledate film da sad je ne objašnjavam. Jedan život se ugasio da bi onaj drugi počeo.

Film je vredelo pogledati, možda sam par godina zakasnila ali ni nema veze. Mnogo dobrih scena u filmu koje se ne daju prepričati. I dobrih dijaloga ili monologa koje rado koristimo u svakodnevnoj komunikaciji. Sve u svemu ocena vrlo visoka! Preporučujem!



13 Responses to “Sedam I Po”

  1. 1 Borko

    Šušti šušti bambusov list,
    pored mojeg prozora,
    noć se tiho spušta na grad,
    sa nebeskih svodova.🙂

  2. E ja za tu „pesmicu“ nisam čula pre ovoga filma! Da li stvarno postoji ili je napravljena za potrebe ovog filma ? Pomalo mi je jezivo na kraju sa horom🙂

  3. 3 Borko

    Nisam je ni ja čuo pre ovog filma, ali najverovatnije da je stara.

  4. Ni ja nisam ljubitelj nasih filmova, verovatno od od „najnovijeratnefaze“, kada su se samo takvi filmovi pravili. Jako tesko me je naterati sada da pogledam bilo sta novo. Ali, jednog dana, ko zna! U svakom slucaju, hvala ti, bila si ljubazna da nas malo upoznas sa sadrzajem. Sto se mene tice, mogla si ispricati i kraj, jer ja volid da znam BAS SVE UNAPRED! Uopšte mi ne smeta!🙂

  5. Nemooooooooooooj da pricas kraj, ja odavno nameravam da ga gledam.

  6. Eto zbog Zelene ti neću ispričati, ali, kao što rekoh ima hepiend i sve to dođe na svoje🙂
    Za detalje probaj kod Zelene za par dana😉

  7. Ha, ha, bio bi fazon da si ispricala, ZELENA BI POCRVENELA od muke! Salim se, naravno! Ali, meni zaista ne smeta da znam kraj. Mozes misliti do koje mere sam znatizeljna da, kada pocnem da citam knjigu, ako me zainteresuje, procitam kraj, i onda citam izmedju, da ne kazem radnju. Uvek moram da znam sadrzaj svega sto hocu da gledam i citam!🙂

  8. zvuči interesantno, mislim da ću da ga potražim🙂 hvala!

    a pesmicu koju je Borko otpevao znam iz detinjstva, pevali smo je na solfeđu . . .

  9. Treba, treba nećes se pokajati! Nema na čemu i drugi put😉


  10. evo vam pesmica

  11. Film(ic) je izuzetan…. jednostavan a interesantan, ima neki smek… gledao sam ga desetak puta (ne bas svaki segment), cini mi se da se nesto topi dok gledam (narocito kad slusam) pojedine segmente… prepErucujem!

  12. Ja sada imam novi omiljeni deo🙂
    Opet je domaći film u pitanju. E lepo si me podsetio, moraću o tome da napišem par redova🙂

  13. @mackomali napisi, molim te🙂


Ostavite odgovor

