Letujte u Vojvodini – Ada, kompleks bazena Adice

17Jun09

Malopre sam pročitala post i dobila inspiraciju. Setila sam se da sam pre dve godine bila tamo. Naime reč je o kompleksu bazena u mestu Ada, koje se nalazi na obali Tise. Ada pripada Severnobanatskom okrugu iako se geografski nalazi u Bačkoj. Od Subotice je udaljena nekih 65 km. Za Adice sam prvi put čula te godine, tako da ne znam od kada rade bazeni. Prva pozitivna stvar je ta da se pre ulaza nalazi šumarak, koji je ustavri parking i kola možete ostaviti u hladu. Ulaz je bio, ako se ne varam 105 dinara.

najveci bazen

najmanji bazen

srednji bazen

Kompleks broji tri bazena. Jedan veliki za odrasle, ispred toga mali i plitak za veoma malu decu. Malo dalje je i treći, za koji bi ja, po svojoj slobodnoj proceni, rekla da je za decu od 5-10 godina. Dubina do mog pupka maximum🙂 a ja sam visoka 170 cm. Voda je bila čista svaki put kad smo bili. Sve pohvale idu prirodi oko bazena. Travnjaci su uredno pokošeni i bez smeća. Ima dosta hlada. Svakojakog drveća i biljaka. Na mnogima se nalazi tabla sa imenom, poreklom i imenom onoga ko ju je poklonio. Mogu reći da se veoma vodi računa o tome. Evo jednog detalja sa raznoraznim biljkama:

biljni svet

Kao što rekoh ima hlada za sve. I sadržaj za decu je veoma dobar. Imaju veliku tablu za šah, kao i prelepo drveno igralište. Čak na obodu ima i mini zoo vrt. Ako me sećanje dobro služi bio je poni, noj i kokoške. Nemojte me baš držati za reč😉 Za malo starije ima i odbojkaških terena. U nekim delovima ima i drvenih stolova i stolica, što je baš zgodno za ručkove. Unutra možete kupiti i sve što vam zatreba. Od pića, hrane, sladoleda, kuvanih kukuruza. Za svakoga se ja verujem nađe ponešto. Idealno je mesto za porodičan boravak.

uredan travnjak

sah

igraliste

stolovi

Mene je najviše oduševila bašta sa desne strane blizu ulaza. Kamenjar sa jezercetom,u vodi ribice i žabe. Veoma raznolik biljni svet, kako u vodi tako i okolo. Razne vrste cveća, trske, prelepi lokvanji sa cvetovima. Još uvek sam oduševljena tim mini ekosistemom. Preko puta nalaze se vitrine sa kamenjem, školjkama, keramikom i sličnim stvarima iz celog sveta. To su pokloni posetilaca tokom godina.

vodena biljka vodopad

lokvanji

Bila sam baš prijatno iznenađena svime. U svakom slučaju, moja konačna ocena je 5+ ! Svakako bih preporučila da posetite Adice ovog leta, nećete se pokajati.



14 Responses to “Letujte u Vojvodini – Ada, kompleks bazena Adice”

  1. 1 Milana

    Sviđa mi se park. Nisam daleko, možda svratim. Hvala na preporuci.

  2. Nadam se da hoćeš, pa javi komentare🙂 nadam se da se nisu za dve godine pokvarili ?!

  3. Svaka tebi cast na predstavljanju ovog divnog kompleksa. Na zalost, nemam kola, tako da cu se zadovoljiti Strandom.
    Tako je sve lepo sredjeno, zaista privlaci!🙂

  4. Taman je i meni godilo da se prisetim kako sam bila oduševljena svime tamo. A istovremeno i razočarana jer u Subotici tako nešto ne postoji!

  5. 5 curcic nadezda

    Pre dva dan sam se vratila iz Mola koji je predivan za odmor kao i Tisa koja za uzivanje je predivna.Posetila sam i bazene u Adi svaka cast treba videti tu lepotu kako ,ljudi vode racuna o cistoci ,disciplina nema skakanja po bazenu,pravo uzivanje .Bravo Molci i Ada svaka vam cast a ,ja cu opet tamo na odmor.

  6. 6 Jelena

    Fantastičan rekreacioni centar!

  7. 7 Jelena

    Slažem se sa Nadeždom, to zaista treba videti, tu lepotu , način kako ljudi vode brigu o čistoći, disciplina na svakom mestu i ostalo …oduševljena sam

  8. Hiya! Quick question that’s entirely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My site looks weird when browsing from my iphone. I’m trying to find a
    theme or plugin that might be able to correct this problem.

    If you have any suggestions, please share. Cheers!

  9. Remarkable! Its truly amazing article, I have
    got much clear idea about from this piece of writing.

  10. Wow, incredible weblog structure! How lengthy have
    you been blogging for? you made blogging glance easy.
    The whole look of your website is excellent, let alone the content material!

  11. I believe everything typed made a great deal of sense.
    But, think on this, suppose you wrote a catchier title?
    I ain’t suggesting your information is not good., but suppose you added a
    post title that grabbed folk’s attention? I mean Letujte u Vojvodini – Ada, kompleks bazena
    Adice | Mackomali is a little boring. You ought to peek at Yahoo’s front page and note how they create news headlines to
    grab people to open the links. You might add
    a related video or a related pic or two to grab readers interested about what you’ve written.
    Just myy opinion, it culd bring your posts a little bit more interesting.

  12. ルイヴィトン 財布 新作 2012 これまでに行った大規模なオープンエア小売り複合体ですか?行う希望特定の外観をで、ネヴァーフルですか?これはすべての女性を分かち合うことができる贅沢などのような問題ではないサイズは実際に。 セリーヌ トート

  13. Hello There. I found your weblog using msn. That
    is a very well written article. I will be sure to
    bookmark it and come back to learn extra of your useful information.
    Thank you for the post. I will definitely comeback.

  14. I constantly spent my half an hour to read this web site’s articles or reviews daily along
    with a cup of coffee.


Ostavite odgovor

