Letovanje 2009 – leto po našoj meri

10Jun09

Hajde da vam i ja kažem gde ću na letovanje. I da dokažem sebi da li ću dobiti komentare kakve očekujem. Muž je već objavio post na ovu temu ali i ja ću da vam ponovim gradivo.

Polazak je zakazan za 4.7. u 19h i to barskim vozom iz Subotice do Sutomora. Nadamo se da ćemo stići u našu sobu sledećeg dana do podneva, hvatajući autobus ili kombi od Sutomora do Bečića. Odsedamo u vili Alet-Moc u Bečićima. Prvobitno smo hteli u Čanj, u kom smo već bili pre 3 godine, i vrlo bitno da napomenem na 7 dana. Iskreno, nisam znala da je to toliko neuobičajeno da ljudi traže ponude na 7 dana. Kada je žena iz agencije nazvala da proveri (za Čanj) rekli su joj da nemaju ponude koje nas zanimaju, uz obrazloženje da primaju nove ture svakih 10 dana i nema slobodnih soba. Iako je u brošurama bilo jasno podeljenih ponuda na 7, 10 i 14 dana. Nakon par pokušaja u drugim hotelima i mestima, i istih razloga odbijanja, žena nam je zabeležila šta mogu da nam ponude na 7 dana. I tako smo se odlučili za Bečiće.

Bečići hdr by FFFF !

Naši razlozi za Crnu Goru su sledeći: nemam pasoš, a ni ne mogu ga napraviti za ovako kratko vreme, volimo da putujemo vozom, i uvek u povratku svratimo do nane u Prijepolje, i to sve sa jednom povratnom kartom. Ne smetaju nam braća Crnogorci😀 i ne gajimo ama baš nikakva negativna osećanja prema njima. Kada nekome kažemo gde idemo, prvo pitanje je zašto u Crnu Goru, zašto ne u Grčku, Tursku, Bugarsku? Za te pare biste mogli ovo ili ono,onamo ili tamo. Nećete valjda njima da ostavljate pare, pa oni su nas izdali?! Nećete imati vode ni da se otuširate! Znate da je to tamo problem! I tako u krug. Naravno, želeli bismo otići i u Tursku, i u Bugarsku, i u Grčku, Hrvatsku, ma svugde, ali nam je ovo trenutno po meri. Idemo na more radi mora, kupanja, sunčanja, gnjurenja.

A gde ćete vi ovoga leta?



19 Responses to “Letovanje 2009 – leto po našoj meri”

  1. 1 Bojan

    Ćao, odličan blog!
    Blago vama idete na more!
    ..Bečići su mnogo lepši nego Budva, mi smo svaki dan iz Budve pešačili do Bečića, plaža je prelepa. Pozz za Bečiće, lep provod

  2. Hvala lepo!
    Konačno da neko ima lepe komentare za Bečiće.
    I hvala lepo na ustupljenoj fotografiji, bez nje ovaj post ne bi bio kompletan.
    Veliki pozdrav za tebe i tvoju porodicu.

  3. 3 grande

    Želim Vam lep i dobar odmor!😀

  4. Hvala lepo, nadam se da će tako i biti!

  5. Evo, pronadjoh i ja tebe i bas mi je drago. Ne bih da te razocaram komentarom, ali evo i obrazlozenja. U stara dobra vremena, kampovali smo u Istri u Medulinu, nekih 11 godina. Bilo je fantasticno. Ceo dan u kupacim gacama, sloboda, komfor i sve sto ide uz kamp. Onda se desila velika promena u mom zivotu. Izgubila sam oba roditelja u saobracajci 1989. godine i vise nismo isli u Istru. Svekar i svekrva su imali stan u Meljinama. Grozota bozija. Plaza mala, tri metra od obale djubreta od kora lubenice, preko tetra paka, paradajza, babura paprika, izmeta, trava, nije se moglo kupati. Bila sam na Jazzu, tj. u Seocetu kod Budve, gde je zaista lepo. Bila u Ulcinju, utisci, mlaki, i jos na par mesta. Sve u svemu, ocena, od 1 do 10, slaba 5. Bezobrazluk, nekultura, to je moje misljenje. Ne bih vise isla ni za dzabe. Letovala sam jedanput u Turskoj u Kusadasiju, hotel Adakule, prva liga. Od higijene, hrane (ajao, ugojile smo se nas tri), organizovanih tura, ma, sve, sve. Jedno 4 puta letovala u Grckoj, Polihrono, prva liga. Za Tursku i Grcku, ocena 10. No, to ne znaci da se vi necete lepo provesti. Ja vam to zelim, od srca! :)I naravno, lepo vreme i toplo more!

  6. Upravo to, toplo more i lepo vreme.
    Mi smo bili pre 3 godine u Čanju i bilo nam je baš dobro. Prvi dan smo šatorovali, a kasnije smo se prebacili u kamp kućice. Nije bilo smeća ni po plaži, a ni u vodi. Možda smo uboli dobar trenutak bez smeća. Nisam još letovala u Turskoj ili Grčkoj, ali definitivno sledeće godine pravim pasoš na vreme kako bih upredila destinacije🙂

  7. Treba menjati mesta, definitivno! Nisu se ljudi uvek provodili lepo ni u Turskoj ni u Grckoj. Mi smo imali srece, hvala bogu. Meni bas nesto finansije ne dozvoljavaju neka letovanja, pa se zadovoljavam i kupanjem u Dunavu. Nas Strand je najlepsa plaza na njemu! Ima puno sadrzaja, divne hladovine, trave, peska, suncobrana, mekika, pogacica, kuvane hrane, svega, ko god sta voli, nek izvoli! Srecno i prijatno!🙂

  8. Mmmm mekike. Obožavam ih. Moraću makar zbog njih jednom ovog leta do Štranda!
    Možda je pomalo porazno, ali nijednom se nisam tamo okupala ili sunčala🙂
    Nekad je moj Štrand bio Palić i njegova peščana plaža ili mol. A čini mi se da sam od 2003. godine, nažalost brčkala samo nožice u njemu.

  9. Svrati kod mene na blog, danas sam napisala o Kusadasiju u Turskoj i postavila slike. Nadam se da ceš uzivati!🙂

  10. Super je što idete na more. Mi ćemo verovatno kao i vi u Crnu Goru, dole imamo kumove, a i put u bilo koju drugu zemlju je predugačak za klince. Pogledala sam sliku apartmana u kom ćete biti i baš lepo izgleda. Ne sumnjam da ćete se super provesti.😀

  11. Veujem da vam klinci neće zameriti na Crnoj Gori😀
    Bitno je da idete, njima će svakako biti najbolje i najnezaboravnije.

  12. ja najverovatnije nigde ove godine . . .
    a vi se lepo provedite i uživajte : )))

  13. ma bas vas briga, isla bih i ja u cg🙂
    ali nesto kao planiramo ove godine da idemo na putesestviju kroz srbiju, soko banja, donja mutnica, midzor… samo da auto popravimo, jer ima problema pri paljenju na valznom vazduhu:)…nja

  14. Hvala na lepim željama🙂
    Brčkaćemo nožice i za tebe😉

  15. @ waterlilly pa hajdete, šta čekate, proćiće leto🙂
    Biće vam sjajno sigurno! Sama promena iz ravnice na planinu je već veliki + !

  16. Sa pravom osobom pored sebe, mesto i nije toliko bitno🙂
    No plaža sigurno da ne može da škodi🙂 Želim vam stvarno sjajan odmor i da se punih baterija vratite doma, pa da kada sledeći put budem u vašem kraju i na piće i kolače sednemo🙂

    Što se tiče mog mora još ništa nije sigurno, ja bih najradije u Egipat u septembru, ali treba još mnogo stvari da se poklopi da bi do toga i došlo (za početak da se smiri pucnjava). Ko ima prilike neka poseti i Olu Deniz u Turskoj, jedno od meni omiljenih letovališta🙂

  17. Ima nešto u tome što kažeš😉 Hvala lepo na lepim željama, nadamo se da će se i vreme poboljšati do našeg polaska, baš da ne dođemo na ledeno more.

    A tebi držimo fige da se sve poklopi kako želiš, pa da uživaš u Egiptu!

  18. 18 Branislav

    Veliki pozdrav iz Petrovaradina dragim Novosadjanima. Imam veiliku zelju i divan razlog da ove godine odem u Canj. Planiram na put da krenem BICIKLOM🙂 i planiram tamo da kampujem. sada kad sam napokon saznao da tamo sigurno postoji i mesto za sator interesuje me gde je, kakvo je, sta ima od sadrzaja (struja, voda…)

  19. Pozdrav, da bili smo u čanju na kampovanju ali samo jednu noć, imali smo tu nesreću da čim sunce zađe iza desnog brda jak vetar počinje da duva i tako do duboko u noć, bukvalno je lepio ceo šator za zemlju. Sledećeg jutra smo se preselili u kamp prikolicu (bila smešna cena) i tamo proveri ostatak divnog letovanja u čvrstim zidovima.

    U kampu ima i struje i vode i butan i frižider, veliki kanister sa toplom vodom za tuširinje i zajednički wc.

    To je plac sa jedno 20 30 kamp prikolica uparkiranih, sasvim solidno i kulturno.


Ostavite odgovor

