KlikMee, budućnost ?

28May09

kod
Verujem da se većina vas negde susrela sa ovim kockicama, kodovima ili kako ste ih već sve nazivali. I pretpostavljam da većina, kao i ja, nije baš najbolje znala o čemu se radi, tj. niste bili upućeni u novu KlikMee tehnologiju. Dobar osvrt, koji će vas uvesti u čitavu priču, objavio je ITkutak. Kako se ja ne bih ponavljala pišući o tome, predlažem da pročitate ovaj tekst i sve će vam biti jasnije.

Moram i da vas obavestim da je u toku QuizMee nagradna igra. I da pored majice sa kodom (koju vidite na početku posta) svakodnevno možete da osvojite i 10 puta po 100 dinara prepaid kredita. One uspešnije na kraju svake nedelje očekuje Apple Ipod Shufle 2GB, a najuspešnije na kraju meseca Nokia 7610 SuperNova. Kako biste se uključili u trku za ovim nagradama, pratite ovaj link. Srećno!

Ovaj post nastao je kao zahvalnost pre svega Prokki iz KlikMee-a. Imala sam sreću da budem lepša polovina onoga ko je napisao prvi post posvećen ovome i bude nagrađen majicama. Hvala na majici, sviđa mi se i rado je nosim🙂



3 Responses to “KlikMee, budućnost ?”

  1. 1 Borko

    Dobar je kviz, igram ga i ja već nekoliko dana.🙂

    Drago mi je što se i kod nas u Srbiji populariše upotreba QR, Data Matrix kodova, tehnologija nije nikakva novost u svetu, susreo sam se sa tim pre barem 5 godina. U svakom slučaju, to je dobar način za brzo povezivanje biznisa sa mušterijama.

  2. Hvala za linkovanje🙂
    što se tiče kodova, oni su u svetu deo proverene prakse i svakodnevno olakšavaju dolaženje do relevantnih informacija. U Srbiji, realno, ranije nije bilo uslova za primenu ali sada kada je Internet u svakom trećem domu i iz dana u dan se taj broj uvećava, uz konstantno unapredjivanje mobilnih tehnologija – 2D kodovi jesu smer u kome treba ići.

  3. 3 prokka

    Sjajan članak kojim bi se svaki PR ponostio, na moju radost ja nisam deo te branše (n’ umem ja to da radim), već samo počastovatni posetitelj tvog bloga🙂 Danas je već krenuo novi mesec nagrada tako da ćete se u junu boriti za Noku 5610 XpressMusic.

    No na stranu nagrade, veoma bi mi značilo da čujem još utisaka o kvizu bilo pozitivnih bilo negativnih, jer malo kritike može mnogo dobrog da donese🙂


Ostavite odgovor

