Vozila sam biciklu najduže u životu

27May09

Danas ću malo da vam se pohvalim. Pisala sam već o sličnoj temi, ali nema veze. Ovo je ostvarenje mog cilja za ovu sezonu vožnje biciklom pa da podelim sa vama. Juče popodne, malko posle 18h kad je sunce oslabilo, muž i ja smo se uputili zaobilznim putem na Palić. Pre toga načelno smo se dogovorili da ćemo odvoziti famozan veliki krug.

veliki krug

Pristala sam iako nisam bila sigurna da li će to za mene biti veliki zalogaj. Vetar nam je duvao u leđa tako da je vožnja bila pravo uživanje. Prosek brzine 25 km/h. Napravili smo pauzu kod mog brata, popili vodu, oduvali, a moje je lice bilo crveno kao rak. Tako bar kažu. Posle pauze na Paliću krenuli smo dalje. Pravo na nadvožnjak, u sledećem selu Šupljak, preko autoputa. Tj. puta rezervisanog za motorna vozila koji treba da preraste u autoput. Evo par slika:

rodna ravnica

jamuž

Nakon silaska odatle, vožnja po seocetu i pomalo lošem putu. Posle toga skretanje pored Ludaškog jezera. Put sjajan. Izuzetno malo vozila. Za svo to vreme obišlo nas je možda tri automobila. Jedino je u vazduhu bilo mnogo sitnih bubica, mušica i ostalih insekata, ali sva sreća oboje smo imali naočare. U jednom momentu smo došli vrlo blizu jezera, naziralo se malo vode obraslo trskom. Na kraju tog puta skrenuli smo levo, prešli preko petlje i eto nas na Palićkom putu. Opet smo napravili kratak predah u centru Palića. Popili vodu i pojeli čokoladu i nazad prema kući. Stigli smo, a i mrak je već pao. Pređena kilometraža, kako Google Earth kaže je 36 km i 603 m. I mislim da je prosek brzine ostao 25 km/h.

Mogu reći da sam veoma zadovoljna sobom. Ovaj krug sam zamišljala mnogo većim i strašnijim. Veliku ulogu odigrao je vetar koji kasnije nije ni duvao. Sledeći cilj je otići sa druge strane Ludaškog jezera, jer ni tamo nikad nisam bila. Ko zna, možda već sledeća vožnja bude baš tamo😉



9 Responses to “Vozila sam biciklu najduže u životu”

  1. Svaka čast! Lepa marušta. Mogli biste još koji put🙂

  2. Hvala, hvala. Hoćemo sigurno😉 samo da prođu ovi oblaci i kiša.

  3. Oooooooo, svaka cast!
    Ja mi majkala negde usput jer nemam ni malicak kondicije .

  4. Pre 4 godine, kad sam počela da vozim biciklu do Palića, negde na pola puta morala sam stati jer nisam mogla da dođem do vazduha😀
    I sada kad se setim toga slatko se smejem. Već za mesec dana put je prošao bez stajanja😉

  5. 5 grande

    Imao sam prijatelja, pokojni pesnik Mileta Djonović, koji je kupio salaš na dva kilometra od Ludaškog jezera. Često sam ga posećivao a išao sam biciklom, do restorana „Lugaš“, pa skrenuo desno prema nekadašnjem „Perešu“, „Ládagyár“… Bogami, opasno duga vožnja do tamo i nazad, naročito ako je vetar Anfas! Medjutim, sve se ovo dešavalo pre 17, 18 godina. Danas mi je dosta do Palića i nazad. Pozzzz

  6. To je za pohvalu u svakom slučaju. Verujem da bi se tamo skupilo 50, ako ne i više kilometara. Meni je svakako sledeći cilj da odem do Ludaškog jezera.

  7. 7 Bbbb

    odlično, ja svake godine takođe sa ženom odradim sličan krug, ali ove godine još nismo išli.. nadam se da ćemo uskoro otići jer je vidik prelep.. i te njive u kombinaciji sa suncem baš znaju da opuste čoveka

  8. Ja sam se jednom prosto iznenadio koliko desetina kilometara (duplo) sam pres’o za oko 5h oko Ade i to po najvecoj vrucini jula 2007., kad su zabranjivali radove zbog vrucine… Dobro, na neki nacin se sad i hvalim ovde ali mislio sam da je mnogo manje

  9. Pa i ja sam se hvalila, pa smeš i ti😉
    Ali mislim da po vrućini ne bih mogla da vozim mnogo, a i ne volim. Onda se prelaze samo one relacije koje se moraju.


Ostavite odgovor

