Imate prijatelje

26May09

lelekom

Polako se završava treća nedelja korišćenja mog novog broja mobilnog telefona. Nisam htela o ovome ranije pisati, jer nisam mogla garantovati hoću li izdržati da ne vratim staru karticu u opticaj😀

Teška srca odlučila sam se na ovaj korak. Već duže vreme muž me nagovara da promenim mrežu. Nije da sam imala neke ekstra pogodnosti na Telenoru, čak šta više skupo sam prolazila. Bila sam u tarifi priča. I to mi je jedino pogodovalo zbog razgovora sa bratom, koji je bio usamljen slučaj telenorovog pretplatnika u mojoj okolini. Razlozi koji su me držali na staroj mreži bili su krajnje subjektivni, a glavni je taj što jednostavno volim svoj broj. To mi je i prvi i jedini od 2004. godine. Poseban šmek je i to što je broj šestocifren a prepaid.

No, da ne dužim, jer ću ponovo doći u iskušenje da vratim stari broj a taman sam se sprijateljila sa novim. Kupila sam 065 prepaid karticu za 200 dinara sa 200 dinara kredita. Obavestila ljude o promeni. Svi su pitali za razlog, a ja odgovarala da je kriza i da trenutno mom budžetu više odgovara mt:s. Naravno, odmah sam promenila tarifu na TIPI. Nekih desetak dana sam pokušavala dobiti operatera kako bih aktivirala gprs i mms. I to se čudo desilo, mada na pola. Uredno sam ja dobila poruke i sačuvala ih, ali mms neće da radi. Još uvek ih nisam nazvala da pokušaju da mi otklone problem. Imam i svoja 3 Friends & Family broja. Iskorištavam sve blagodeti Mobilne telefonije Srbije ili ti izabrala sam manje od dva zla.



6 Responses to “Imate prijatelje”

  1. 1 grande

    Ja imam onu najobičniju karticu 064 i mobilni bez avionskih krila, nazovem onog koji mi je potreban, pošaljem sms onom kome treba da pošaljem; ovo gore nabrojano rade i meni i tu se završava sva čarolija koja se tiče mobilne telefonije.😀

  2. 2 Borko

    Kupio sam početkom maja 066 karticu za 200din, kucam poruke sa nje, još nisam potrošio inicijalni kredit. 0.78din je sms i mms, a dobio sam još 66MB gprs-a. Pozive obavljam sa 064 biznet(studentski), uštedi se dosta, samo je mana što moram dva telefona da nosim.

    A dobiti 789 je pravo čudo, poslednji put sam čekao na vezi pola sata, speakerphone je baš dobra opcija.

  3. Meni je „Lelekom“ prijatelj već duži niz godina. Nije da sam oduševljena uslugama (a još manje tehinčkom podrškom), ali nisam imala ni nekih ozbiljnijih neprijatnih situacija.
    Dobrodošla međ’ mt:s korisnike!😉

    Btw, sjajan blog, mnogo mi se sviđa!

    Pozdrav!

  4. @ grande pa ja bih tu čaroliju kad kažu da su mi poslali podešavanja, ta ista rade!🙂

    @ Borko meni je najbitnije da su mi poruke jeftine, čini mi se da su mi 0.9 din + pdv i još svaka deveta ili tako neka besplatna, pa sam sasvim zadovoljna.
    A ja sam još više napredovala što se tiče dobijanja operatera: stavila telefon na punjač i uključila speakerphone!

    @ prichalica hvala lepo na dobrodošlici!
    I hvala na komentaru za blog, mnogo znači!
    Čitamo se!

  5. Bila sam postpaid korisnik Telenora (potpisala sam ugovor još sa Mobtelom) oko četiri godine. Ne znam kome sam i šta plaćala. Još su bili drski i bezobrazni.
    Više od godinu dana koristim isključivo 064 karticu i toliko sam zadovoljna da mogu samo da ti kažem: PRAVI IZBOR! : )))

  6. E pa drago mi je onda, za sad sam vrlo zadovoljna i kredit nestaje daleko sporije!


Ostavite odgovor

