Bili smo u šumi

28Apr09

Iako je nedelja bila izuzetno vetrovit dan, to nas nije sprečilo da se posle ručka uputimo ka Waterlilly i njenom momku Oliveru. Pisala sam već o njihovoj vikendici na rubu šume. U odlasku vetar nam je duvao u leđa pa je vožnja bila super. Razdaljina je negde oko 8 km, kako kaže Google Earth. Odabrali smo onaj put gde ima više asfaltiranih ulica kako nam se lanci ne bi napunili peskom. Ali džaba ovog puta, vetar ga je svakako dizao.
Stigli smo malko pre njih i samo što smo se pozdravili Oliver je konstatovao da je zaboravio ključeve. Opet u kola i do stana po ključeve, a mi smo odlučili da se provozamo dalje u šumu, do jednog proplanka kako ga ja zovem. To je naime mesto gde su drva posečena, raste niska trava s poljskim cvećem, a ispod borova ima drveni sto i klupa. Idealno za nedeljni izlet sa porodicom.

proplanak

nas-dvoje

Uputili smo se nazad ka vikendici. Kola su parkirana i otključano je. Sjajno. Njih dvoje vredno rade. Okrečili su unutrašnjost, osvežili lamperiju. Baš onda su našli i odvod za septičku jamu. Uveli telefon, imaće i adsl. Ja kažem, ma šta im je još onda porebno?! Mogu odma’ da se presele! Međutim ima tu još podosta sitnica koje se moraju rešiti kako bi sve funkcionisalo kako treba. Nažalost zaboravili smo fotografisati, pa stoga evo samo jedne fotografije i to od jesenas.

ulaz

Popili smo kafu, popričali, pojeli ukusne kolače i Milka čokolade, sunčali se. Popodne bi bilo daleko lepše da nije bilo muva koje su toliko bile dosadne (komšija je doneo đubrivo pa sa njim došle i one). Vreme za povratak. Nisam obavila psihičku pripremu na duvanje vetra u lice iako sam trebala. Već u prvim metrima vožnje usta i oči su mi bile pune peska. Konačno asfalt. Ali vetar je užasno duvao. Nije bilo druge osim da prebacim u četvrtu i lagano do kuće. Bogami, trebalo nam je nekih 45-50 minuta. Sve je bilo divno i krasno ali sam najviše uživala kad sam ušla u kadu i saprala pesak koji mi se svugde uvukao😀



3 Responses to “Bili smo u šumi”

  1. hehehe😀
    a gde je zivopisan opis jezerceta, rastuceg mirisnog vrta, rusticne stazice, povrtnjaka?😀

    bitno da si muve opisala😀 hehehhehe
    i da ti kazem nesto, juce ih uopste nije bilo, duvao je i duvao vetar i sve ih oduvao… nadam se zauvek🙂

    i hranu😀 hehehe :*

  2. Nema veze, proluftirali se guze🙂

  3. vikendice su strava!


Ostavite odgovor

