Nedelje za mnom

21Apr09

Pogledala sam datum i zaključila da čitave dve nedelje nisam pisala. Mislim da je ovo najduža pauza od kada sam se ozbiljno bacila na blogovanje. Tražim opravdanje i našla sam ga. Sunce, proleće, bubice i drugari. Uglavnom oni koji su došli u svoj rodni grad na raspust ili za praznike.
Za računarom sam bila vrlo malo tj. sam na bliceve: da proverim mail i dogovorim druženje. Najviše sam se radovala Sašinom dolasku. Smejanje, hrana i prepričavanje događaja su kao i obično bili neizostavni. Vožnja do Waterlilly i njenog momka na vikendicu na rubu šume. Divno proveden dan gacanja i vožnje bicikle po pesku. Zaspala sam već pre 21h. Sutradan je bio katolički Uskrs. Svako ga je proveo sa porodicom i bogatom prazničnom trpezom.

cartoon_friendsPrethodnu nedelju su obeležila još neka druženja, odlazak na plac gde moj brat gradi kuću, šoping sa mlađim bratom. Subotu i pogodan vetar smo muž i ja iskoristili za vožnju zaobilaznim putem na Palić. Uveče opet kod Waterlilly i pozdravljanje sa Sašom. Pozdravili smo se nekako na brzinu, nekako vrlo lako znajući da sledeći put kad dođe, dolazi zauvek. Da,vraća se za Suboticu. Neopisivo sam srećna zbog toga. Opet će biti nekoga ko će moći svakodnevno da mi soli pamet i popuje😀 Nakon toga izlazak u grad za koji sam se nikad brže spremila. Provod sa još jednim drugarom koji je otišao iz Subotice za Novi Sad pre pola godine. Ali eto i tu me je čekalo prijatno iznenađenje: i on dolazi nazad.
Moje srce bilo je na mestu. Odlazak ovog drugog drugara jako mi je teško pao, ali eto sad se sve to polako vraća u normalu. Ja sam srećna, a nadam se da će i oni biti kada se vrate?!



3 Responses to “Nedelje za mnom”

  1. Nema veze što se nisi javljala, važno je da si se lepo provela. Nikada nisam bila u Subotici, a ovog sada petka ću doći i ceo vikend ćemo biti tu. Subotičani su organizovali takmičenje u padobranstvu, skok na cilj. Jedva čekam da vidim grad o kome sam toliko lepog čula.😀

  2. Da, da čula sam za taj događaj pre koji dan i nameravam ga posetiti. A sada imam i razlog +🙂
    Bili bi mi veoma drago da se upoznamo, možeš mi poslati broj telefona na mail. Na raspolaganju sam i ukoliko vam je potreban vodič kroz Suboticu kako biste videli sve ono lepo o čemu si čula😉

  3. Nemojte da zaboravite kremice za mazanje😆


Ostavite odgovor

