Mali mačak mackomali √

07Apr09

znakupozorenja

U svom kratkom veku blogovanja, dostigla sam momenat kada me blogeri stavljaju u svoju listu prijatelja. Zbog toga sam neizmerno srećna, a istovremeno u neverici zašto ti isti blogeri imaju sklonost da ime mog bloga promene?! (odnosno da menjaju moj nick)

Nastajanje složenice

Ovako bih ja to rekla: mackomali je složenica i izmislio ju je moj muž. Naime, pre par godina, uhvatio me je period kada sam pokupovala brdo kozmetike: dnevnu, noćnu kremu, piling, tonik, mleko i ko zna šta još sve. A kako bih sve te proizvode testirala,posle tuširanja bih započela svoje seanse. On bi sve to posmatrao i bilo mu je smešno. Čas ovo, pa čas ono, pa mi iskoče neke tačkice i tako svašta nešto. Počeo me je svakodnevno zadirkivati govoreći da se samo MACKAM. To mi je i baka govorila dok sam bila mala i dok sam krišom uzimala ruž i stavljala ga na usne i obraze. Verujem da ste i vi čuli nekad za taj glagol ali da ga ne upotrebljavate u govoru. Nastavljajući svoje seanse dobila sam nick MACKOMALI.

Zamena

Kako sam u imenu bloga zamenila prvi i drugi deo reči, verovatno su tu ljudi počeli da se bune. Blog Malogmacka i oni su to odmah prekrstili u mačka. Sada uviđate da nema veze sa životinjom po imenu mačak, ali izgleda da mnogima to jednostavno zvuči logično pa mi dodaju kvačicu. I verovatno se pitaju zašto u naslov bloga nisam stavila Č kad već u daljim tekstovima koristim našu abecedu. Tako da ja postajem mali mačak.

Zaključak

Kada ne bih znala gore napisanu priču, verovatno bih i ja samu sebe prekrstila. Ovaj post nije nastao kao kritika, već jedan dodatak (osvrt) na nastanak reči iza koje se krije moja malenkost. Kako ne bih budila konfuziju novim čitaocima, upravo sam promenila ime bloga. Sada je samo Mackomali. Inspiraciju za pisanje ovog posta dobila sam u zoo vrtu. Ispred igrališta (koje je predviđeno samo za decu, a naravno i tinejdžeri se tu redovno nađu i ponešto unište) stoji tabla: Dragi punoletni posetioci, obaveštavamo vas da smo sve delove koje ste prethone godine polomili zamenili. U potpisu, deca posetioci zoo vrta.

Slažete se lepo upakovana, a vrlo efektna poruka tj. post🙂

Čitamo se i dalje!



8 Responses to “Mali mačak mackomali √”

  1. Sve mi je jasno, ali pokusavam da shvatim inspiraciju u ZOO vrtu, kakve to veze ima s tvojim nickom?🙄

  2. Već na pola ovog posta sam brže bolje kod sebe u blogrollu promenila naziv tvog bloga. Pravo da ti kažem nije mi bilo jasno što je „mačko mali“, pa sam preokrenula i tako dobila malog mačka.😀 Dobro je da si napisala ovaj post da ne dolazi do zabune.😀

  3. A ti Zelena svašta pitaš, pa inspiracija može da se dobije bilo gde.😆

  4. @ zelenavrata baš kao što Charolija kaže inspiraciju možeš da dobiješ bilo gde🙂
    Sviđa mi se način na koji je napisana. Skrene pažnju na jedan indirektan način. Pa sam i ja upakovano želela obavestiti ljude da promene ime mog bloga.

    @ Charolija znači plan mi je uspeo. Upravo takvu reakciju sam tražila. Hvala ti, i nadam se da će i drugi slediti tvoj primer🙂

  5. Ok Mackomali ili Mali macak, ja ne mogu, mi ne možemo da promenimo tvoje ime u NAŠI PRIJATELJI, ali s jutra ću da javim našem administratoru. Pozzzz

  6. Zapravo, sad sam proverio: Nemamo mi s tobom MACKOMALI nikakve frke. Ćao!

  7. E pa baš mi je drago! I zbog vas i zbog mackamalog🙂

  8. a kako se akcentuje mackomali?:D

    hocu i ja u zoo vrt


Ostavite odgovor

