Poseta Palićkom zoo vrtu

06Apr09

Vikend za nama obeležilo je izuzetno lepo vreme, a sa njim i boravak u prirodi, tokom skoro čitavog dana. Kao što sam i najavljivala, u subotu smo posetili zoološki vrt. Krenuli smo oko podne biciklama od kuće, svratili do Agrocentra i Bašte da vidimo šta ima novo u svetu biljaka, i na Palić stigli oko 13h. Ulaznice su po mom mišljenju pristupačne.

Zoo vrt je vrveo od ljudi. Bile su mnoge ekskurzije i uglavnom roditelji sa decom. Maltene se broj ljudi mogao porediti sa 1. majem kada zoo vrt ima ubedljivo najviše posetilaca. Od moje poslednje posete dosta se radilo. Parkovi i zelene površine su uredne, trava pokošena, cveće procvetalo. Napravljen je novi deo za labudove, divlje patke i rodu. A labudove smo baš uhvatili u prolećnom čišćenju perja. Baš u tom zadnjem delu je i najviše urađeno. Kod lama, kamila, podolaca i bizona. Urađene su im lepe ograde od kamena. Napravljen je i most kod srna i jelena sa kog bi trebala da se vidi panorama zoo vrta. Najviše su me oduševile kornjače i njihova okolina. Ima ih mnogo i sve su bile poredane na obali i sunčale se. A one koje su bile malko smelije su otplivale do splava sa trščanim krovom.

Nakon izlaska iz vrta otišli smo na ručak, a posle toga nazad kući zaobilaznim putem. Bila je super vožnja, bez vetra i kamiona jer je subota. Iscrpljena i crvenih obraza od sunca zaspala sam vrlo rano, već oko 22h.



3 Responses to “Poseta Palićkom zoo vrtu”

  1. 1 Milana

    Tu negde je i moja kornjača Risto, koju smo poklonili ZOO vrtu.🙂 Baš me je obradovala ova slika!

  2. Mene su one najviše oduševile. Mislim da im je vrlo lepo tamo i da uživaju.
    Baš mi je drago da sam te obradovala🙂

  3. 3 Milana

    Naš Rista je postao prevelik za akvarijum, pa smo ga odneli. Baš mi je drago da uživa tamo. Kad god idemo, gledam da ga prepoznam, ali… nema šanse.🙂


Ostavite odgovor

