Zoološki vrt Palić

03Apr09

Zoološki vrt Palić se nalazi neposredno uz obalu Palićkog jezera, 6 km udaljen od Subotice. Osnovan je 1949. godine i danas se prostire na 10 hektara. Kako i sami kažu, osnovne funkcije zoo vrta su: zoološka, botanička, obrazovna i zaštita prirode. U zoo vrtu se nalazi preko 50 vrsta životinja smeštenih u volijere, kaveze i objekte. U njemu raste preko 270 vrsta žbunja i drveća, od kojih su mnoge retke i egzotične, kao npr. džinovska sekvoja. U sklopu zoo vrta nalazi se i dečije igralište, u kojem deca mogu da maze mladunčad životinja. Predah se može napraviti na mnogobrojnim klupama, restoranu ili bifeu.

Ovo su slike sa moje poslednje posete zoološkom, a ako je datum tačan onda je to bilo 12.4.2007. Gotovo dve godine nisam bila, ali tu je vikend da sve to ispravim. Prognoze kažu da nam dolazi sve toplije i toplije vreme, tako da mi sutra niko i ništa neće poremetiti planove. Slušala sam na televiziji da imamo novih mladunaca u zoo vrtu. Mala žirafa, telad, antilope, a ženka foke je dobila i svog partnera. Nadam se da ćemo napraviti nove fotografije sutra, pa ću vam prezentovati zoo vrt u sadašnjem stanju. Naravno preporučila bih svima, da kada dolaze na ovu stranu, obavezno posete zoo vrt. Užitak će biti neizreciv!



3 Responses to “Zoološki vrt Palić”

  1. Navali, bre! I to brzo, ovi ZOO klinci brzo rastu.

  2. Bila sam jednom u Palićkom zoo vrtu. Čini mi se da je bila neka ekskurzija. Sećam se da sam preskočila ogradu i hranila žirafu nekim lišćem sa dugačke grane i da su me čuvari izgrdili. Rekli su mi da je žirafa mogla da me povredi, a ona je bila tako dobra i pitoma. Bar mi se tako učinilo.😀

  3. Dopao mi se vas clanak, kao i fotografije pa sam ga predstavila na nasoj stranici da ga svi koji posete nas sajt mogu vodeti:

    http://www.trivago.rs/palic-444584/zooakvarijum/zoo-palic-1567095/linkovi


Ostavite odgovor

