Šta je to Twitter ?

31mar09

twitter-follow-me Kako muž i ja koristimo isti računar, pored skype-a, gtalk-a i icq-a primetila sam i centrifugalnu ikonicu programa u kom su s vremena na vreme iskakale poruke, a on se smeškoljio.

Do ovog trenutka mene to nije zanimalo. Ali kako ja volim da imam što i drugi, odlučila sam da otvorim nalog. Kako već pratim određene blogere, videla sam da i oni koriste Twitter; tako da ću u startu imati prijatelje koje ću pratiti, a nadam se da će i oni mene.

Ali pre svega da potvrdim sebi, i da upoznam one koji ne znaju, šta je to ustvari Twitter ? Wikipedia kaže sledeće: Твитер (енг. Twitter) је бесплатна друштвена мрежа и микро-блог алат који омогућава својим корисницима да читају туђе и шаљу своје микро-текстуалне уносе, такозване твитове. Твитови су текстуални уноси не дужи од 140 карактера. Уноси се објављују на корисниковом профилу и испоручују другим корисницима који су се пријавили да их добијају. Они који шаљу твитове могу да ограниче испоруку само на оне из свог круга пријатеља, док је услуга у старту подешена тако да шаље уносе свима који се на њих пријаве. Ostatak teksta možete pročitati ovde.

twhirlCeo proces twittovanja se odvija na home stranici Twitter-a u vašem browseru. Ali ukoliko ste napredan korisnik verovatno ćete koristiti Twhirl – desktop aplikaciju. Kako je kod Twittera fazon da nonstop govorite tj. da sa drugima podelite šta radite čak dok ste i u pokretu, dok čekate autobus, dok ste u prirodi, odnosno u situacijama kada ste bez računara, tu je i aplikacija za vaš mobilni telefon.

Ako posetite moju stranicu mackomali twittujemo se!

6 reagovanja na „Šta je to Twitter ?“

  1. 1 Grande

    Mačkomali, veruj mi da ni za milimertar nisam niti pametniji niti gluplji! Naime, ako ganjam nekoga – ma zovem ga na mobilni, pošaljem imejl, tražim ga preko onog famoznog ali još ne prevazidjenog fixsnog tel’fona, a mobilni bre, sms BRE, vel’kim slovima, kurira kojeg plaćam iz svog džepa, telegram bre da pošaljem, ma pó ciglje da bacim na prozor il’ vrata… valjda će neko da se javi. Jbg, ako mi šćera rodi unuke a ja doživim njihovih deset, dvanaest godina a oni mi kažu deda JBT baš si zaostao lik, da ti lepo kažemo!, odoh ja do vraga! Zar ne bi bilo veoma lepo, i do zla boga lepše kada bi smo svi mi seli za jedan sto i lepo se iz-
    razgovarali, rekli jedan drugom ono što ima da kažemo… Medjutim… ako baš mora da bude drugojačije, onda nas vreme baš namerava pregaziti. I nemoj sad da mi odgovoriš u jednoj reči ili prostoj rečenici, jer ti si inicirala ovo pitanje a odogor je mnogovrstan!

  2. I ja sam za live druženje ali to svakako nije uvek, tj vrlo često moguće. Kada odgovara jednoj strani, ne odgovara drugoj i tako u krug.
    Kada mi treba neko hitno, naravno da ću i ja da upotrebim tešku artiljeriju koju si gore nabrojao.
    Mislim da bi okupljanje za stolom ubilo bit Twittera. Upravo je fazon da se podeli jedan trenutak, ono trenutno sa nekim. Kao i da se nekom trenutno da savet ili uputstvo. Slažem se može to i preko poziva i sms-a. Ali ovako možes, npr 50 ljudi da obavestiš o svom novom blog zapisu, ili da recimo ide Rambo 5 na RTS2 :).
    Pun je mogućnosti, a ja znam samo neke. Nadam se da ću te videti za par dana u svojoj listi ljudi koji me prate!
    Smišljajući odgovor na tvoj komentar došla sam do dosta realnog poređenja. Koliko je efikasnije, savremenije i u trendu da objaviš blog post, kao što vi radite (mislići na tebe i minora), a ne samo da pišete novinske članke koji izlaze jednom nedeljno ili jednom na dan.
    Na tebi je da odlučiš da li ćeš prihvatiti nove vidove komunikacije; pronašao si blog a Twitter će možda malo da sačeka ;)

  3. 3 Nina

    Da li neko moze da mi objasni razliku izmedju fejsbuka i tvitera?Cula sam da postoje razlike,ali me zanimaju koje su?

  4. 4 MoldawiA

    Pozdrav,
    Hvala za veoma dobar opis funkcije twittera.Koristim ga od prvog dana,on je kao i FB,a sada i Google ,jedan od zgodnih načina komuniciranja sa prijateljima koji su razbacani po svuda.I sa kojima ne možeš ugovoriti “hajde nadjemo se na kafi….”

  5. 5 paula

    zelim se prijaviti

  6. Zdravo!


Ostavite odgovor

Prati

Dobijte svaki novi članak dostavljen u vaše poštansko sanduče.

