Srećan mi rođendan i dolazak proleća

20Mar09

torta Jeste, stigao je taj dan i ja napunih 23 godine, i zakoračih u 24. Nadam se da će mi ova godina biti bolja od prethodne. Moram priznati da je prošlogodišnje slavlje bilo mnogo lepše. Tu su bili moji nadraži drugari i brat. Večeras brat slavi nekom od svojih drugara 18. rođendan, jedan drugar je u Zg, drugi u Ns, Waterlilly sa dečkom. Na trenutak me uhvati nostalgija za tim vremenim ali brzo se uspem povratiti. Kako imam upalu uha i nije mi preporučljivo izlaziti, sinoć su me drugari iz srednje baš lepo obradovali i dočekali sa mnom ponoć. Hvala im :*

A i proleće nam je stiglo u 12:44 danas popodne. Samo još vreme da se dogovori sa sobom, jer je danas u jednom momentu i sunce sijalo i padao sneg. Valjda će se već ustaliti pa da uživamo u prirodi. Videh danas da je kajsija procvetala u jednom dvorištu, a naši krokusi su u punoj snazi.
krokus



4 Responses to “Srećan mi rođendan i dolazak proleća”

  1. Ejjjjjjj! Hepika ti rodjendan! Šta ti treba više od ovog. Petak je i prvi dan proleća! Zar život nije jedna jako lepa stvar. Živeli!

  2. E pa hvala lepo! Uzdravlje!

  3. Lele boske što vesti do Beograda sporo putuju… oprosti ali izgleda da se ovi moji golubovi pismenoše zagubiše u letu (valjda su videli neke golubice) pa tek sada stigoše do tebe

    Mnogo divnih dana okružena dragim ljudima ti iskreno želim, da i dalje nastaviš da pišeš tako lepe tekstove i da te zdravlje malo više služi🙂

    Srećan ti rođendan! 🙂

  4. Neka, neka. Ako je ljubav u pitanju sve opraštam😉
    Upućene želje se kose sa onim što i sama želim sebi, tako da verujem da je od srca! Stoga, hvala ti puno!


Ostavite odgovor

