Hug Me Pillow

19Mar09

Juče mi je muž poslao zanimljiv link. Kako nisam stigla da ga vidim popodne, on mi ga je sinoć pokazao. Naravno ovo se nadovezuje na našu priču. Naime, zapatila sam upalu uha pa sam takva nikakva već 2-3 dana, a i ne moram vam pričati kako to ume da boli. Stoga lepo kad on završi sa svojom dnevnom dozom računara i interneta dođe u krevet, a ja se odmah ušuškam kod njega (kao na levoj maloj sličici). To me nekako smiri i zaspim. Ali problem nastane kad se i njemu prispava i kada želi da se okrene. E tada se ja probudim i opet ne mogu odmah zaspati.

hug-me

Prvi utisak je, moram priznati, bio ma daaaj, bolesno izgleda! Ali kasnije sam se slatko nasmejala, povezujući jastuk sa našom situacijom. Kasnije kako smo razglabali o tome, postalo mi je čak i vickasto. Mogao bi biti čak i simpatičan poklon. Ne bih se bunila🙂 mada bih ja tu mušku pidžamu promenila na neku neklasičnu. Možda smisle nešto kreativno i za mušku populaciju?!

Šta vi mislite o ovom zagrli me jastuku? Da li biste ga nekad poklonili svojoj dragoj ? Ili, da li biste spavali sa njim ?



5 Responses to “Hug Me Pillow”

  1. Meni zvuči kao vrlo zanimljiva ideja, još namirišete jastuk na vaš omiljeni parfem voljenoj osobi i date joj ga🙂 Pogotovu ako nemate prilike često da se budite jedno kraj drugoga ili idete na službeni put. Malo friki ali meni skroz zanimljivo izgleda🙂

  2. E dobro si rekao, malo friki-miki ali vrlo zanimljivo. Mi imamo sreću da se često budimo jedno pored drugog, ali ima i onih koji je nemaju. Preporučivaću, pa javljam komentare😉

  3. Morao sam prespavati noć pre no što ti kažem ono što ima da ti kažem. NARUČIO SAM DESET OVAKIH, ALI U SPAVAĆICAMA!

  4. Joj meni je ovo malo bolesno.🙄

  5. 5 Milana

    Mislim da ne bih…
    Hvala za sajt, ovde ima dosta zanimljivih fotki.


Ostavite odgovor

