Sumiranje utisaka

18Mar09

Prošla nedelja je prošla u frci panici. Po dva puta na dan sam išla na probu za svoju haljinu, jer krojačica nije mogla da izađe na kraj sa materijalom. Da bih onda u sredu uveče morala kupovati još materijala, jer mi je jedan deo jako skratila. Konačno u petak kasno popodne bila je gotova. Na svu sreću, sve dužine i širine su bile kako trebaju. I što je najbitnije ja sam bila zadovoljna. U međuvremenu sam sređivala mužu košulju i pantalone, pripremala ruzmarine za kićenje gostiju. Bila po venčnicu u Novi Sad i svašta još nešto🙂 Subota je bila rezervisana za mene, odlazak na feniranje i Ivanin dolazak da me šminka. Sve je bilo kako sam zamislila. Ma sve 5!

mladenci-na-palicu okretanje

Tokom priprema nisam ni stizala da sednem za računar. Ali evo sve je to sad prošlo i ja opet pišem. Svadba je bila odlična. Mladenci i gosti veoma raspoloženi i veseli. Muzika sasvim dobra. Igralo se, pevalo i pilo. U sali je sve bilo potaman: od ukusne hrane do ljubaznosti konobara. Jedina moja zamerka jesu slike odnosno fotograf. Mladenci jesu zadovoljni, ali ja nisam. Ali nije to ni toliko bitno, ali eto da napišem i nešto negativno. Juče kad sam sela da pregledam slike, i da vidim koju ću da okačim kako bih pokazala svoju famoznu haljinu, imala sam šta da (ne)vidim: nema slike na kojoj sam sama i da se vidim čitava a da sam sama na slici. A devojka koja je sam mnom kačila ruzmarine ima podosta…hmmm da čudno!

jadranka bube

Još jednom kažem bila je sjajna svadba. Naigrala sam se, izgubila dva kilograma🙂 Drago mi je što sam u mnogim stvarima mogla da im pomognem, a istovremeno da imam u vidu organizaciju ako i meni jednom zatreba. Ponavljam, želim im svu sreću ovog sveta, brak pun ljubavi i razumevanja, i što brže proširenje porodice!



3 Responses to “Sumiranje utisaka”

  1. Pridružujem se tvojim čestitkama.

  2. Desava se to kod fotografa da nekoga malo favorizuju🙂
    Cestitam mladencima i zelim im mnogo prelepih godina🙂

  3. Hvala lepo u njihovo ime. A fotograf je blagi užas😀 pogledaj samo sajt i biće ti sve jasno…
    Datum je omašio, a za ostalo mislim da ne moram da komentarišem!


Ostavite odgovor

