Stiže proleće

06Mar09

Ne znam kakvo je vreme kod vas, ali ovde kod mene juče je bilo očajno. Posle onako divnog vikenda, kad sam mislila da je kraj smor vremenu, juče me je probudio fijuk vetra. A kada sam podigla venecijanere kiša je udarala na moje sveže oprane prozore. Uf što mrzim kada se to dogodi! A na moje razočaranje bude gotovo uvek. Danas je već drugačija situacija. Sunce sija a vetar se znatno stišao. Stiže proleće!

U nedelju, pošto je vreme bilo prolećno divno, otvorila sam sezonu vožnje bicikle. Iako nije dobile sve obećane nove delove preko zime, morala sam je izvući iz garaže i provozati do Palića. Čini mi se da sam zadnji put vozila veliki krug negde u oktobru prošle godine, tako da je prošlo podosta vremena. Malko sam skinula prašinu sa nje, muž mi je napumpao gume, podesio kočnice i bili smo spremni za polazak.

put-do-palica

Krenuli smo od kuće, spustili se do Prozivke, pa onda preko grada do Palićkog puta. Ovo nam je inače klasičan put. Nedostatak mu je taj što otprilike do pola puta ima dosta semafora i bankina koje nas usporavaju. Od Rodića pa sve do skretanja za ZOO vrt je sjajan. Mislila sam da ću biti totalno crknuta dok ne stignemo, ali nije bilo tako. Čak sam se i iznenadila koliko mi je kondicije ostalo, jer ipak prva je vožnja ova sezone i to sa vetrom u lice.

put sa palica

Predah smo napravili kod mog brata Gorana i Stele. Popili kafu i odlučili da ćemo se vraćati zaobilaznim putem sa Palića. Baš u cilju toga da izbegnemo bankine i semafore. Meni je naravno na početku samog povrtaka uletela mušica u oko, kojih je već na moju nesreću bilo zilion u vazduhu. Ostatak puta je prošao glatko. Ponovo smo kratak predah napravili kod Dalibora i nastavili do kuće. Do Dalibora je pređena kilometraža bila nešto preko 23 km a prosečna brzina 21km/h. Mislim da je to fantaštičan rezultat za otvaranje sezone. Čekam da sunce otera ove kišne oblake i vetar i da mi ovakva vožnja postane svakodnevnica.



4 Responses to “Stiže proleće”

  1. 1 bolle

    Bravo…🙂 Samo malo da se stabilizuje situacija koja vlada u mom budjelaru, pa da kupim Daci i meni biciklove pa da se shvrtjkamo zajedno sa vama… bice to prosto diiiivnoooo🙂

  2. Nego šta nego divno. Ajde navijamo za buđelar😉

  3. 3 Grande

    Moja cvajgla, ona trkačka koja je starija i od mene, nažalost toliko se pokvarila da sam je sahranio u burazerovoj radionici. Istina, pokušavamo sa raznim kombinacijama, medjutim slaba korist od svega. E sad, imam još jednu bicilllllu iz 1954 godine, sa svim „Partizanovim“ papirima. Ako ništa drugo barem ću ove godine imati prevozno sredstvo; makar da skoknem do centra na ‘ladno pivo.

  4. divno, samo uživajte🙂
    želim vam mnogo kilometara ove godine!


Ostavite odgovor

