Dobro delo za danas učinjeno

03Mar09

Prošle nedelje, posle objavljivanja posta o Pictionary-u, kontaktirala me je devojka tražeći od mene savet gde može da ga kupi. Rekla je da već duže vreme pokušava, ali da nije imala sreće. Kao što sam i napisala, rekla sam joj da u Subotici ima u Turbo limaču.

Kasnije mi je rekla da joj treba za 20. mart za rođendan dečku. Kakva slučajnost! I meni tada rođendan! A ona je skromno zaključila da zato oboje tako volimo tu igru jer smo rođeni istog dana🙂 No da ne dužim, juče sam proverila cenu. Baš je sada na akciji i košta 1799 dinara. I ima ih koliko ‘oceš. Devojka mi je uplatila na račun pare, ja ga kupila, a jutros i poslala post express-om. Sutra do podneva treba da joj stigne.

shaking-hands1
To je moje dobro delo za danas. Cenim što je neko imao poverenja u mene, iako smo samo par mejlova razmenile. Moram reći da mi je vrlo drago što sam uspela nekome pomoći. Nadam se da će, ako zatreba, usluga biti uzvraćena. Ana, poželi dečku srećan rođendan i od mene i želim vam da se dobro zabavite igrajući ovu igru.



8 Responses to “Dobro delo za danas učinjeno”

  1. bilo bi super kada bi svako pakovanje pikshnerija imalo razlicite pojmove🙂

    onda bismo se medjusobno menjali :)…
    kao mirishljavih papirica onomad😀

    bas si dobra :*

  2. 2 Grande

    Moje dobro delo za danas je što uopšte nisam izlazio iz stana. Ko zna koga bih naljutio. Danas sam ustao na obe noge, a kod mene to katkad ne valja.

  3. divno : )))
    lepo je imati prijatelje svuda. kako naš narod kaže: „Prijatelja nikad dosta“.

  4. @ waterlilly uopšte nije loša ideja🙂 onda bi izbegli da neko nauči napamet neke pojmove😛

    @ Grande a pa imamo svi takvih dana, znam o čemu govoriš

    @ drveni advokat jeste, lepo je, pogotovo nekoga iz velegrada🙂

  5. 5 Stefan bg

    Jaoooo a ja i moji drugari trazimo pictionary vec vise od godinu dana,nigde u beogradu nema da se kupi,zvao sam turbo limac svaki bozjji dan da bi mi pre neki dan rekli da ga vise nece uvoziti i da ga jednino mogu kupiti u hrvatskoj…:))))ako vi mozda znate gde da ima,molim vas da mi odgovorite :)))

  6. 6 Gospodov sluga

    Gospod s vama,ili ti Hristos medju nama.Sva vremena su Gospodova vremena:vreme za umiranje i radjanje,vreme za plakanje i smejanje,vreme kada je kisovito i suncano,vreme za isceljenje i radovanje,itd.Biblija kaze:“A Isus joj reče: Ja sam vaskrsenje i život; koji veruje mene ako i umre živeće.“Verovanjem se ugadja Bogu.Ako verujete,i ako je Gospodovo vreme,onda bice vam po Bozijoj reci iz Psalma ljubavi,zapisanog u Bibliji,a stihovi jesu ovi: “ Blagosiljaj, dušo moja, Gospoda, i sve što je u meni sveto ime Njegovo.Blagosiljaj, dušo moja, Gospoda, i ne zaboravljaj nijedno dobro što ti je učinio.On ti prašta sve grehe i isceljuje sve bolesti tvoje;Izbavlja od groba život tvoj, venčava te dobrotom i milošću;Ispunja dobrim želje tvoje, ponavlja se kao u orla mladost tvoja.Gospod tvori pravdu i sud svima kojima se krivo čini.Pokaza puteve svoje Mojsiju, sinovima Izrailjevim dela svoja.Milostiv je i dobar Gospod, spor na gnev i veoma blag.Ne gnevi se jednako, niti se doveka srdi.Ne postupa s nama po gresima našim, niti nam vraća po nepravdama našim.Nego koliko je nebo visoko od zemlje, tolika je milost Njegova k onima koji Ga se boje.Koliko je istok daleko od zapada, toliko udaljuje od nas bezakonja naša.Kako otac žali sinove, tako Gospod žali one koji Ga se boje.Jer zna građu našu, opominje se da smo prah.Dani su čovečiji kao trava; kao cvet u polju, tako cveta.Dune vetar na nj, i nestane ga, niti će ga više poznati mesto njegovo.Ali milost Gospodnja ostaje od veka i doveka na onima koji Ga se boje, i pravda Njegova na sinovima sinova,Koji drže zavet Njegov, i pamte zapovesti Njegove, da ih izvršuju.Gospod na nebesima postavi presto svoj, i carstvo Njegovo svim vlada.Blagosiljajte Gospoda anđeli Njegovi, koji ste silni krepošću, izvršujete reč Njegovu slušajući glas reči Njegove.Blagosiljajte Gospoda sve vojske Njegove, sluge Njegove, koje tvorite volju Njegovu.Blagosiljajte Gospoda sva dela Njegova, po svim mestima vlade Njegove! Blagosiljaj, dušo moja Gospoda! “Hvalite Gospoda, jer je dobar, jer je doveka milost Njegova.Gospodu i Hristu slava.Isus vas voli,Bog vas blagoslovio.

  7. Howdy, There’s no doubt that your website might be having internet browser compatibility issues. When I look at your site in Safari, it looks fine however, if opening in Internet Explorer, it’s got some overlapping issues.

    I merely wanted to give you a quick heads up!

    Apart from that, fantastic site!

  8. It is truly a great and useful piece of info. I’m happy that you simply shared this useful info with us. Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.


Ostavite odgovor

