Pesma za dobro jutro – Eros Ramazzotti-Sta Passando Novembre

28Feb09

Probudih se ove subote neočekivano ranije. Vreme napolju nije baš obećavajuće, ali ne dam se ja. Prognoze koje sam gledala kažu da neće biti padavina i razvedravanje od podneva. Vetar malko jače duva, ali nije strašno. Proverih, ni radar ne pokazuje kišu. Uživajte u pesmi i započnite dan sa osmehom!



4 Responses to “Pesma za dobro jutro – Eros Ramazzotti-Sta Passando Novembre”

  1. Kod mene muzika dan i noć. U kuhinji Radio svira; u sobi gde radim muzika sa kompa.
    A tamo gde spavam TV je uključen 24 sahati na dan. Tako to ide već nedeljama,
    mesecima… U sledećih sedamdeset godina ne nameravam ove navike menjati.

  2. Kod mene baš i ne. Volim ponekad i tišinu čuti. Ali obavezno je uspavljivanje uz TV🙂

  3. 3 milica

    Ja mislim da je ova pesma uspavljujuca i mnogo nervira i previse samo da nebude izbrisana zbog moje drugarice posto je obozava a ja je nikad necu obozavati i gotovo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😦 O:)

  4. 4 milica

    Ja mislim da je ova pesma uspavljujuca i mnogo nervira i previse samo da nebude izbrisana zbog moje drugarice posto je obozava a ja je nikad necu obozavati i gotovo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😦


Ostavite odgovor

