Filmovi koje sam pogledala u poslednje vreme

27Feb09

Kako je prošla dodela oskara odlučila sam da film koji je nagrađen osam puta moram ipak pogledati. Uglavnom su svi koji su ga pogledali izuzetno oduševljeni. A i kako ne bi bili kad mu je ocena 8.6/10. Isto tako me za vikend čekaju i Milk i Frost/Nixon. Oba imaju dobru ocenu, tako da sam odlučila da će ovaj vikend biti posvećen filmovima.

the-reader

The Reader ili Čitač sam pogledala još pre par nedelja. Gledala sam ga podeljenog u tri dela, ali svejedno jer mi se mnogo dopao. Radnja se odvija u Nemačkoj posle II svetskog rata a kasnije i u sadašnjem vremenu. Mladić se upušta u vezu sa starijom ženom. Njihova veza se završava. Nakon par godina ponovo je sreće. On kao student prava posećuje suđenje na kom se njoj sudi za ratne zložine. Kate Winslet se izuzetno pokazala u ovoj ulozi i sasvim zaslužno dobila oskara za glavnu ulogu.

frozen-riverZamrznuta reka je film koji me je oduševio u poslednje vreme. Sasvim jedna obična, realna priča. Muž koji je kockar, napušta svoju ženu i dva sina. Samohrana majka uoči Božića pokušava da dođe do novca kako bi uspela zadržati njihovu prikolicu u kojoj žive na rubu siromaštva. U očajanju upliće se i u zločin. Uz pomoć Indijanke, koja je takođe majka i kojoj su oduzeli sina, odlučuje se da ilegalno, preko zamrznute reke, prevozi doseljenike iz Kanade u SAD. Iako se ranije nisam susrela sa ovom glumicom, Melissa Leo je takođe fantastično odigrala ovu ulogu i sasvim opravdano bila nominovana za oskara.

IMDB rejting: 7.4/10



2 Responses to “Filmovi koje sam pogledala u poslednje vreme”

  1. znače mi ovakvi postovi pošto više nemam ideju šta da gledam . . .
    kada imaš neki dobar film za preporuku, javljaj : )))

  2. Drago mi je da pomažem , lepo je to čuti. Pogledah juče Slumdog Millionaire i mogu reći da je film izuzetan. Iako sam ga gledala iz tri puta, oduševio me je. Milk sam isto pogledala za vikend i baš mi se dopao.

    Danas nameravam da pogledam Seven Pounds, kažu da je jako dobar i da ga vredi pogledati.


Ostavite odgovor

