Još jedna pozivnica za venčanje

23Feb09

Primećujem da su mi veoma čitani postovi u kojima pišem o venčanju i pozivnicima. Kao i da tražeći te reči ljudi svakodnevno dolaze na moj blog. Zato sam odlučila da vam predstavim još jednu lepu i što je za mene najbitnije homemade pozivnicu za venčanje.

Pre nekih mesec dana, muž i ja dobili smo pozivnicu od našeg drugara Boleta. Venčanje je trebalo biti istog datuma kao i svadba mog brata. Međutim, sticajem okolnosti venčanje se odložilo, sto je za nas i bolje, jer kad bude novi datum moćićemo prisustvovati😉

Nego da se vratimo pozivnici. Dopalo mi se jako što su Daca i Bole odlučili da sami osmisle pozivnicu. Nakako su mi isfurane one za koje samo treba da pripremiš keš, odeš i kažeš vaša imena i gotovo. Ovakve su mi mnogo draže a i mnogo govore o mladencima. Da se ja ne ponavljam evo linka do Boletovog bloga gde on objašnjava kako su tekle pripreme i sama izrada pozivnice.

pozivnicatekst pozivnice

Jedino što bih ja promenila je font. Ovaj mi je jako nakinđuren. Isto tako bih poravnala tekst i spustila ga malko niže. Slika je super. Sve u svemu jedna vrlo lepa i osvežavajuća pozivnica u moru onih klasičnih. Zato ja ohrabrujem sve buduće mladence da sami pokušaju da naprave svoje pozivnice. Sigurno imaju nekoga ko se razume u računare(kako ja to volim reći)🙂 i ko će im biti spreman pomoći u realizaciji. Tako ja već odmeravam Ivanine slikice u potrazi za onima koje će se naći na mojoj pozivnici.

prsten
tortica1



7 Responses to “Još jedna pozivnica za venčanje”

  1. za tebe ce biti posebna koja nije na stocku😉

    i sad cu morati da svratim do boleta da vidim kako su tekle pripreme🙂

  2. Thanks za lepe reci i komplimente, lepo je videti i cuti a i procitati da ljudi cene ili da im se svidja tvoj rad…Nije to nista posebno, malo photoshopa i to je sve, ali da, u pravu si, ni ja ne volim one sablone za pozivnice, ustvari ne volim sablone ni u cemu.. Tako da eto, kad odlucite da polomite vrat, jav’te mi pa da vam sklepam neki predlog za pozivnicu🙂

  3. @ waterlilly ej pazi šta govoriš🙂 ja to sve pamtim :*

    @ bolle nema na čemu, zaslužili ste😉 a i to malo photoshopa, kao što kažeš, mi je mnogo bolje od tih šablonskih pozivnica!

  4. Postovah sada i kod Bolle-ta na blogu. Zaista mi se dopada kako je urađena pogotovu prva strana. Osvežavajuće je kada se neko potrudi i napravi nešto drugačije od ostalih i uloži nešto vremena umesto para.

  5. Baš to što su odlučili da ulože vreme je mene oduševilo. A i činjenica da niko neće imati istu pozivnicu kao i oni.

  6. heeej, razmišljaš o svojim pozivnicama? : D to je diiivnooo!

    moja drugarica je sama pravila pozivnice, ali samo za svoje prijatelje, pošto roditelji nisu želeli iste da šalju svojim prijateljima. uglavnom, kupila je hamer u različitim bojama i bušače za papir, niz staklića u različitim oblicima, traku na metar (pa je njen suprug vezivao mašnice) i gomilu stvari u prodavnici „Do it yourself“. Bila sam oduševljena. I dalje pravi čestitke za rođendane i slične prilike : )))
    tako da, samo napred!!! : )))

  7. Pa da razmišljam unapred🙂 za jednom nekad kad mi zatrebaju😀
    Verujem da je mnogim ljudima draže kada dobiju takvu pozivnicu ili čestitku za koju se neko morao potruditi. A da taj slučaj sa roditeljima sam već čula😉


Ostavite odgovor

