Samo da se javim

16Feb09

girls-coffee
Kao što i kaže naslov, evo me samo na časak🙂
Današnji dan je prošao nekako brzo. Bila tamo, bila vamo. Uspela da se vidim sa drugaricom, za koju sam mislila da se ni neće javiti ali eto prijatnog iznenađenja.

Ispričale smo se koliko je to bilo moguće za malo više od sat vremena. Dogovorile se za moj dolazak u goste za Novi Sad u martu i tako svašta. Sada evo sedim za računarom moga druga i čekam večeru. Mljac

Usput sam se dogovorila sa drugaricom koju nisam videla sto godina da sutra pijuckamo čaj i da tračarimo. Baš se radujem, moram priznati. Ovo će biti nedelja viđanja sa starim drugarima. Uffff…to me podseti na nekoga. Zorane javljam se sutra. Ali sigurno😀 Znam zvuči već otrcano, ali prevazićiću samu sebe!

Večera je na stolu. Odlazim i poručujem vam da se javite nekome koga ste davno videli, ili kome ste davno obećali da ćete se javiti. Osećaj je ispunjavajući!



4 Responses to “Samo da se javim”

  1. Da, da – dobri su ti saveti. Medjutim, vidiš kako život nije uopšte dosadan, štaviše veoma
    interesantan. Nimalo ti nije dosadno. Zato guraj, jer za pet godina ćeš reći kao jooojjjj!, pet godina je prošlo od današnjeg dana, a tebi će se činiti kao deset. Pa ajd’ tyao!

  2. uživaaaj😀
    ja se posle 10g redovno viđam sa drugaricama iz osnovne😀
    kao da se nismo ni rastajale!

  3. Ufff pre par godina kad sam organizovala pet godina od male mature. imala sam podosta iznenađenja. Mnogi su se promenili, a ja sam bila zaslužna za lomove i doplaćivanje. Celu noć sam probdela gledajući ko će(kome) i šta razbiti…
    I od tada sam rekla rado dolazim, ali prepuštam organizaciju😀 još se nismo okupili od tada😀

  4. daj neki 3 u 1 :*


Ostavite odgovor

