Moje mustrine fotografije

13Feb09

Prošli vikend nije baš obećavao lepo vreme. Subota popodne kiša, nedelje prepodne takođe. Ali u nedelju posle ručka kako smo se mustra i ja dogovarali da bi bilo lepo da izađemo iz kuće i prošetamo, vreme je počelo da se pobošljava. Konačno dogovor je pao da odemo i prošetamo do Dudove šume, jer zima će već i proći a mi je nismo posetili. Granulo je sunce i mi krenusmo u pohod.

sumasuma2

Bilo je mnogo ljudi napolju, iako to nisam očekivala za nedelju popodne. Penzioneri u šetnji, deca na igralištu. Rekreativci koji održavaju kondiciju. Kao što vidite mustra je uhvatio par lepih kadrova. I na moju inicijativu slikao je i ovaj list. I po ko zna koji put komentarisana je slika za čije stvaranje sam ja zaslužna. Ovo nije neka ljubomora ili slično već čisto zapažanje. Nemam svoj fotoaparat, pa kada ga pozajmim obično i napravim par lepih fotografija koje uploadujem na mustrin Flickr nalog. Onda te fotografije dobiju komentare, i to ženskih osoba. Zašto je to tako, i zašto se baš moji kadrovi sviđaju devojkama ne znam. Ali već postaje smešno kada mustra u komentarima mora da brani moja autorska prava. Baš sam mu i kroz šalu rekla da će i onaj list garantovano neka cica prokomentarisati. Pa se pokazalo da ni nije morala biti šala. Kao dokaz prilažem screen shot jedne sa komentarima koji staju u moju odbranu🙂

jezero



5 Responses to “Moje mustrine fotografije”

  1. hehehe, super! trebao bi tvoj muž da ti preda aparat u ruke, sigurna sam da bi bilo još lepih fotografija :)))

  2. Sumnjam da će mi ga predati. Bar ne još, jer je sad nov pa ga ljubomorno čuva😀
    Ali strpljiva sam ja, sve zarad lepih fotki😉

  3. Vidim da si se baš onako napadački spremila. Je li?, ono kao sve ženski svet komentariše!
    Pa dobro. Prvo, ja mislio da Dudova šuma više ne postoji, a siguran sam da ne postoji
    onakva kakvom je ja pamtim; i nemoj da je to neka Zlatiborska šuma od prošle godine.
    A ono ledeno bazenče… taman klincima za klizanje… kad je već Palić bogu iza ledja.
    Dobre fotke. Tyao!

  4. Slike su sto posto sveže i iz Dudove šume. A bolje da je i ovakva nego da je uopšte nema. Zar ne?
    Bazenče nije bazenče, nego jezerce sa ribicama😉

  5. Ma, sve je okej.


Ostavite odgovor

