Fuck this job!

11Feb09

Danas je ta sreda o kojoj sam tako ushićeno pisala prošle nedleje.. Međutim stvari su se malko promenile od tada. Ono moje „cenim da je dobro prošao razgovor“ je bila veoma, veoma loša procena.

Moji potencijalni poslodavci, kako sam ih smatrala do juče prepodne, trebali su me kontaktirati u petak prošle nedelje, kako bismo potvrdili tačno smenu u koju bih došla danas. Međutim nisu, i moram priznati nisam se mnogo nervirala oko toga, jer sam mislila da je to svršena stvar. A rekoh sebi, javiću se ja njima u ponedeljak ako ne pozovu, sigurno je neki propust.

Ponedeljak prepodne. Ne zovu. Bližilo se podne i ja odlučih da ih pozovem. Javila se sekretarica. Lepo se predstavim, objasnim situaciju. Ona kaže da je gazdrarica bolesna još od petka i da me zato nisu pozvali i govori mi da će mi se sutra javiti. ‘Ajde dobro. Do sutra se mogu strpiti, ali već tada je počela da mi se ne dopada situacija. Pomislim, pa valjda zato služe sekretarice, da one obavljaju taj posao javljanja ili objašnjavanja. Dođe sutra tj. juče prepodne. Javlja se ista ta sekretarica i kaže da se raspitala za mene, da je pričala sa gazdraricom, i da im ipak nisam potrebna, tako da ne trebam dolaziti na probni rad. Šokirana, izgovaram nekako hvala na obaveštenju i prijatno.

fuck-job

To je ta priča, i toliko o mom probnom radu. Iznenađena sam jako. Ne znam na čemu sam bila ni prošlog utorka uopšte. Da li sam im se uopšte svidela ? I da li je to neka njihova fora da tako skidaju devojke sa dnevnog reda? Možda su u međuvremenu već zaposlene devojke odlučile za svoju favoritkinju, a gazde odlučile da je zaposle. I to je ok. Ali onda su trebali ispoštovati naš usmeni dogovor, pa makar i ja nemala šanse da dobijem posao. Ovako sam veoma razočarana njihovom „politikom“ probnog rada.

Verovatno će neko reći da je ovo sitnica naspram nečega što su oni doživeli. Ali eto, ovo je moje najveće razočaranje. Mislim da nije najgore što se nisam zaposlila, nego što se, ne znam ni sama po koji put, razočaravam u ljude…



5 Responses to “Fuck this job!”

  1. 1 prokka

    Žao mi je što je ovako ispalo, ali mislim da je po tebe mnogo bolje da su ti sada rekli da im nisi potrebna, nego da si tamo provela mesec dana trudeći se i radeći više od drugih, činići im koliko možeš ne bi li im se dopala i da bi na kraju saznala da za to mesto nikada nisi ni imala šanse.

    Situacija u našoj zemlji je odavno nezahvalna po pitanju zaposlenja, ali u poslednjih par meseci je stanje izgleda još gore. Mislim da bi pre našla posao tako što bi napisala na blogu i svim svojim sredstvima komunikacije šta želiš da radiš, nego javljanjem na CV-e. Iskreno me zanima i da li je neko pokušao takav pristup. Ja znam da bih to probao kada ne bih nigde radio, a želeo bih da se zaposlim.

    Srećna potraga!

  2. Ne daj se b’ate, bice vec nesto… U principu posla uvek ima, pitanje je da li trazis na pravom mestu i da li ti dovoljno jako treba, odnosno na sta si sve spremna da pristanes… Nadam se da ces naci vec nesto sto bi volela da radis…

  3. zaista mi je žao što se sve ovako desilo😦
    nemoj da se sekiraš zbog toga, nažalost, to je svakodnevnica koja se ponavlja. ljudi misle da ako si došao da tražiš posao, da mogu da se ponašaju kako hoće, pogotovo ako je ponuda manja od potražnje, što je kod nas slučaj.
    ako ti mogu dati savet (znam da nisi tražila, ali sam ja u istoj situaciji – nezaposlena), popunjavaj CV sada dok ne radiš. fazon je u tome što se sva računa, samo što mi uglavnom to ne napišemo. ako želiš da radiš u prodavnici, navodi sva iskustva gde si radila sa ljudima, jer je to bitno za tu struku. Prokka je u jednom postu lepo istakao na koje stvari treba obratiti pažnju kada se piše CV.
    nemoj da se sekiraš već glavu gore, ko zna zašto je dobro što nisi dobila posao tu, možda ti radno vreme ne bi odgovaralo ili nešto . . .

  4. @ prokka da, gledajući iz tog aspekta, mislim da je ipak ovako bolje. Sigurna sam da bi mi tada bio još slomljeniji duh.
    A ovaj savet da obavestim ljude na sve moguće načine nije uopšte loš, mislim da mi je to već neko predlagao, samo nisam mnogo razmišljala o tome. Hvala na savetima i bodrenju.

    @ bolle i to je totalno istina da posla uvek ima, samo baš taj momenat je presudan, na šta sam sve spremna da pristanem. Ali hvala na udruženoj nadi🙂

    @ drveni advokat možeš mi dati savet uvek, slobodno, neću se ja ljutiti🙂
    Ma i ja tako razmišljam ko zna zašto je ovo ili ono dobro, ali sad sam još uvek malko šokirana da bih mogla tako. Proćiće par dana i biću opet ta stara🙂 U svakom slučaju pomažu ovi komentari

  5. Verovatno ćeš doživljavati ovake stvari.
    Jbg. počeo je da teče život, možda malo
    drugačiji no što si se navikla. Ali, šta je
    tu je. Napred bre!


Ostavite odgovor

