Ponovo na facebook-u!

09Feb09

Nisam vam se još hvalila ? Stvarno nisam ? E pa sad ću. Jesam, slab sam karakter, opet sam aktivirala svoj nalog na facebook-u. Doduše ne zbog sebe, već zbog svog brata. Pre koji dan je napunio 31. godinu,a par dana pre rođendana uzeo je adsl. On je na početku upoznavanja dimenzije zvane internet, i zbog toga mu je trebao online vodič. Verujem da je većini teško da u to poveruje. Ali eto dokaza da još uvek postoji nekolicina ljudi nenavučena na net.

Svi njegovi prijatelji, poznanici,kolege itd. su na fejsu, a znam da će mu prečesto trebati neko ko će mu objašnjavati odgovore na njegova pitanja:a gde da tražim, gde je čat, kad mogu ovo kad mogu ono. Stoga sam odlučila da je aktivacija mog naloga najbezbolnija, a ujedno mu mogu i sve na daljinu objašnjavati, jer ću sve to imati i ispred sebe. Pošto nema ni naviku da koristi icq, gtalk ili nešto slično moćićemo da budemo i u kontaktu preko chata.

A što se mene tiče nisam nešto preterano uzbuđena. Poslala sam request-ove ljudima sa kojima se i inače družim. Naravno, onda su mi prijatelji prijatelja i raznorazni poznanici slali requestove, koja sam ja odabravala, jer to je i fazon izgleda:imati što veći broj prijatelja. Vratila sam svoj identitet🙂 upisala pravo ime i prezime. Dodala sliku na profilu i to je to od mene. Ranije sam htela puniti galerije slikama, ali mi je sad to nekako mrsko. Ima još par mojih tagovanih slikica i to sve iz perioda osnovne škole.

Čini mi se da je ranije vladala veća ushićnost facebook-om nego sada. Jeste da je tu još većina ljudi koja je bila i pre mog deaktiviranja, i još mnogi, kao i moj brat, za koje nikad ne bih rekla da će postati fejs manijaci. Mada neki i nisu više tu, a čujem i da se neki dvoume da li da ga obrišu ili ne ?! Šta vi kažete ?

Zaboravih reći da sam na wall-u kod jednog prijatelja našla svoj hit vikenda. Poslušajte, možda vas oraspoloži u ovom tmurnom danu!



7 Responses to “Ponovo na facebook-u!”

  1. Ah, malimačak…MAČkica, a ono ima dve oštrice! Tyuj, faca u knjigu, kako ja sad protiv sto i pedeset miljuna fejsbukovaca?!,!?. Ali ipak mogu da ti kažem ono što se od iskona zna, ono iskonsko pravo: izgovor para vredi! Medjutim, dobro…! Svi imaju svoja prava, a to se uvažava, to se ceni! Ali ja sam ipak da se vidimo i da se vidjamo, srećemo se u sto „očiju“! An Fassssss! Ovako, preko Fejsbuka… ma možemo da se lažemo, ja ovakav, pa onakav… I kad se vidimo, sretnemo se… Ko?, Ja?, ma nema teorije das’me vid’la! Bre! Znaš ti ko sam ja? Ja kosam gradom. Bre! Medjutim, sve je okej. Dok ne bude drugačije. Tyao!

  2. I ja sam za live druženje više. I slažem se da preko fejsa možemo biti i ovo i ono i praviti da baš to nismo. A isto tako moram priznati da mi ponekad prija druženje preko ovakvih mreža sa nekim nazovi prijateljima…

  3. Ja uvek odem da vidim, da izburlam sto se izburlati moze ali jako malo takvih sajtova uspe da mi zadrzi paznju duze od desetak minuta… Najvise vremena mi je onomad oduzela krstarica irc i serbiancafe irc… E tamo sam izgubio jedno dve godine, ali ove nazovi Socijalne mreze, po meni, cista kaka🙂 ne kontam sta ljudi tamo imaju da rade iz dana u dan.. Al ajd, valjda je to subjektivno pa ide nekako od coveka do coveka… bem li ga…Mada, lagao bih kad bih rekao da nisam nikoga upoznao tako, upoznao sam svoju buducu gospodju, upoznao sam petnaestak drugara sa kojima sam izlazio skoro svaki vikend i koji su mi i dalje dragi, i pravili smo okupljanja po majdanu i rostilje, ali poenta je da smo se tamo samo upoznali a druzili smo se uzivo… Sta ja znam, mislim da je to bezveze ako covek ne ume da razdvoji virtuelno od realnosti, ako ume onda to i nije tako lose…

  4. Ja nisam upoznala tako mnogo ljudi. Na fejsu se čujem sa ljudima koji uglavnom nisu u Subotici. Tj. koji su otišli da studiraju, pa kad dođu kući, ili ja odem do njih onda se uživo družimo. A to je samo par puta godišnje😦
    Ponekad se i iznenadim kako sa nekim osobama mogu zasesti i čatovati satima, a pri tom smo se zadnji put videli u učionici u srednjoj ili osnovnoj školi.

  5. Znaš kako kažu: Svakog čuda za tri dana dosta . . .
    tako je i pomama za Fb-kom trajala jedno vreme i sada se stišala . . .
    mada, ima ljudi koji proveravaju inbox po deset puta na dan.
    nisam Fb-mrzac, jednostavno me ne zanima. Imam nalog oko godinu dana, dešavalo se da mesecima ne odem da proverim šta se dešava. Sada sam češća, moram priznati, ali samo zbog drugarica iz osnovne, nekoliko prijatelja i divnih ljudi.

    chatovi su druga stvar, prema njima sam apatična, ili čak i negativno raspoložena . . .

    planirala sam da napišem post o tome, nikako da stignem . . . možda me ti pokreneš : ))) tj tvoj post🙂

    veliki pozdrav!

  6. Nadam se onda da će te moj post motivisati😉

    Od pre par godina, uvek kad sam za kompom, uključen mi je qip, a od pre par nedelja i gtalk. To mi zamenjuje sms i telefoniranje. Znači čisto u komunikativne svrhe, a ne vid zabave.

  7. mesindžere ne računam u chat. ja sam uvek online na ‘golubu’ tj pidginu:mrgreen:
    kada kažem chat mislim na pravi chat koji ima sobe i sl . . .

    videću da kasnije napišem post : ))) hvala ti : )


Ostavite odgovor

