Haljina za venčanje

05Feb09

Jesam li već pisala o ovome ? Ne mogu se tačno setiti ali ipak mislim da nisam. Približava se taj 14. mart i svadba onog mog brata za koga sam pravila pozivnice. Juče sam se konačno odlučila za odevnu kombinaciju.

Pošto po buticima u gradu nisam našla nešto što bi me oborilo s’ nogu, obratila sam se čika google-u🙂 Ne mogu reći da nije bilo lepih haljina u buticima, ali su sve mahom bile crne, a ja sam upravo tu boju htela izbeći. Na www.therosedress.com sam našla onu koju želim. Na sajtu ima veoma veliki izbor haljina: od venčanica do večernjih, pa za mature itd. Slike su velike, što je veoma bitno, i mogu se uočiti svi detalji. Kod nekih ima čak i slika od nazad. Možda nisu sve reprezentativne, ili su čak malo zastareli modeli, ali verujem da svako može naći neku koja mu se dopada, ili ukombinovati par haljina u svoju jednu kreaciju. Moja je ova, sa malim izmenama na grudima. Umesto tih izvezenih šljokica biće ovako sa brtelama.

the-best

Boja mi je super, samo se nadam da ću naći materijal iste ili makar slične nijanse. Slojevit kraj haljine je tu da unese malo lepršavosti, a mašna mi je nasjlađa na celoj haljini. uz ovu haljinu mislim da će najbolje ići cipelice sa otvorenim prstima koje su tako trendi u poslednje vreme. Sutra ću opet u obilazak grada nadajući se da ću naći materijal koji želim.



11 Responses to “Haljina za venčanje”

  1. Slutim ja ko je taj tvoj burazer koji baš ‘oće da se ženi.
    On je izabrao – pa neka mu. Nego, „malimačak“ trebalo bi
    u neko skorije vreme na Ca Ca Ca, da osim Naših prijatelja,
    imamo i Subotica – Blog. Pa, ajde da se tamo vidimo. Tyao!
    ps. Haljina je baš dobra!

  2. Paaaa, sta ja znam… Ja to ne bih obukao ni za zivu glavu, bar ne u javnosti🙂 al kontam da je to subjektivno, mislim, ukusi se razlikuju🙂

  3. Samo neko ko je i sam u atrizmu i glamuroznosti moze i odabrati tako lepu haljinu.
    Samo napred, nadam se novim ponudama.

  4. 4 mustrabecka

    @grande pre nego što sam pročitao ovaj tekst i komentare upravo sam razmišljao o toj ideji. Dakle da postoji http://www.suboticki-blogovi.com -recimo i kad kod ti ili aleandro ili bolle ili macko objavi nešto novo na svom blogu, automatski da se taj unos pojavi i na http://www.suboticki-blogovi.net , klasičan agregator svih subotičkih blogova u jedan…

  5. @ Grande može, radujem se i čekam poziv

    @ bolle baš tako ne vredi o tome raspravljati🙂 ali slobodno mi baci neki link sa haljinama koje bi preporučio tvojoj ženi da obuče, pa ko zna, možda se i predomislim😉

    @ aleandro hvala na lepim rečima

  6. hahah mislio sam da ces reci da ti bacim link sa haljinama koje bih ja ladno obukao i pojavio se u javnosti.. i taman sam ti hteo napisati da nemas srece kad videh ono „tvojoj zeni“🙂

  7. 😀 no nema nikakvih linkova ipak?

  8. divno . . . jednostavno i elegantno . . .
    samo da ti ne bude hladno, imaćeš i nešto preko?

  9. planirala sam bolero u istoj toj braun nijansi
    a do Gradske kuce (opštine) ću svakako imati kaput preko
    drago mi je što se i ženskoj populaciji dopada🙂

  10. tako trendi cipelice😀 :* hehehhe :*

  11. pa zar nisu trendi :* ?
    ti znaš kako se one zove🙂 ? a znaš na koje mislim🙂


Ostavite odgovor

