Probni rad

04Feb09

butik6

Upala sam u nekakvu letargiju sa početkom ove godine. Poslić još nisam našla. Sve se nekako sporo dešava. Mada bila sam i juče na jednom razgovoru. Cenim da je dobro prošao.

Reč je o poslu prodavca u dečijem butiku. Intervjuisali su me muž i žena koji su i vlasnici. Očekivala sam standardna pitanja. Mada na moje iznenađenje postavljali su i neka koja mi niko do sad nije postavio. A obavila sam ‘fala Bogu već desetine razgovora za posao🙂 Pitanja iznenađenja bila su npr.: koliko dugo sam u vezi sa sadašnjim dečkom? Koliko dugo živimo zajedno? Da li imam brata i sestru ? Koliko imaju godina i šta rade u životu? I čime mi se bave roditelji?

Verovatno će iskusnije od mene reći da su ova pitanja na mestu, i da potencijalni poslodavci iz mojih odgovora mogu da zaključe već nešto njima bitno. Verovatno je i tako. Sve u svemu ja mislim da sam im se svidela. Dogovorili smo se za probni rad od 3 dana naredne nedelje. Kao što i oni kažu prepuštena sam na milost i nemilost već tamo zaposlenim devojkama. Ukoliko im se svidim, i ako se lako uklopim u tim, dobijam zeleno svetlo🙂

Čekam sredu i nadam se najboljem jer već bio bi red upasti u kolotečinu! Mislim da mi to već i nedostaje.



7 Responses to “Probni rad”

  1. Aj, neka bude sve ok, drzim palceve!

  2. Hvala lepo, puno mi znači podrška!

  3. Ajd pa, sa srecom.. Nadamo se najboljem… Ako upali docicemo Daca i ja da pazarimo kod tebe preko veze🙂 al ne uskoro, nego kad se ispraksiras malo… Za godinu dve🙂

  4. Hvala lepo! Ja kad se ispraksiram ili vi😛 ?

  5. hihihihihih… pa tiiiii🙂

  6. 6 prokka

    Srećno!
    Ovaj mi se citat posebno dopao: „Savršen razgovor ste obavili kada ste mušteriju ubedili da kupi, a da ste pri tom mnogo više slušali, nego što ste govorili.“
    Ima još zanimljivh saveta u ovom članku http://posaosada.com/komercijalista/sedam-smrtnih-grehova-prodavaca

  7. Hvala. Ali nažalost ništa od toga posla. Planiram napisati post o tome, pa će biti više detalja.


Ostavite odgovor

