Poklon

23Dec08

Online prodavnica majica u kojoj je moj muž zaposlen uvela je nove proizvode. Reč je o eko cegerima. Platnenim vrećama, kesama kako god ih nazivate. Napravljene su od ekoloških materijala, lako razgradljivih u prirodi, izrađene od recikliranih sirovina. Kako ne bi u ponudu stavili prazne cegere, smislili su i natpise koji bi bili najzanmljiviji ili najdomišljatiji.

Kornjače su mi oduvek privlačile pažnju. Volim da imam predmete, ukrase u njihovom obliku. Tako imam ogrlicu na kojoj je privezak kornjača od cirkona. Isto tako na poličici imam porcelansku kornjaču, kojoj je iskrivljen vrat tako da uvek može da gleda u mene. Moj dobar muž odlučio je i da me obraduje cegerom sa štampom kornjače. Kornjača je jako moćna. Neću je nositi samo kad idem u prodavnicu nego i ovako umesto obične torbice, jer sam se jako zaljubila u nju!

konjaca



4 Responses to “Poklon”

  1. 1 waterlilly

    a kakvi su to prirodni materijali lako razgradljivi?:)

  2. Hahahahaha… A ja se mucim da izvucem iz chuleta datum vaseg vencanja, a vidim sada da si ga vec etiketirala ko takvog🙂 hehheheeheh, e pa neka si, dovoljno se zezao, sad je vreme da se uozbilji🙂

  3. Ma ozbiljan je on uvek, a čisto da se zna prvo je on mene etiketirao kao ženu🙂
    Ja samo uzvraćam istom merom!

  4. 4 ALPENGIRL

    savršeno!

    ja odavno imam tu ideju da se prave ovakvi platneni cegeri
    za SVAČIJI UKUS😉

    samo da se rešimo više ovih plastičnih kesa


Ostavite odgovor

