Praznične melodije za vašu Nokiu 6300

19Dec08

Praznici nam se opasno približavaju i sve oka nas je više ili manje u tom raspoloženju. Na pijacama se prodaju jelke, ljudi stavljaju lampice u prozore i na kuće. Ulice i trgovi su okićeni, pa zašto onda ne bismo to raspoloženje preneli i na svoj telefon?! Ja sam vam opet olakšala posao pronašavši najdopadljivije melodije.

Prvo melodije za poruku: ova je jednostavna ali lako dopadljiva. A druga je muzika iz prepoznatljive pesme We wish you a Merry Christmas…

Za zvona sam izabrala opet one poznate i klasične ali ipak prepoznatljive. Moj telefon će ovako zvoniti za vreme praznika. Sam instrumental Jingle Bells mi je isto među favoritima. Opet pesmica We wish you a Merry Christmas samo ovog puta sa pevanjem. Evo i jedne iz crtaća: Alvin and the Chipmunk. I za kraj sam ostavila bar po mojoj proceni najtraženiju. Naime, svakodnevno vidim da ljudi dolaze na moj blog tražeći prazničnu melodiju sa coca colom.

Morala sam da bacim i pogled na najnovije wallpapere. Pa se moj najuži izbor sveo na sledeće:



2 Responses to “Praznične melodije za vašu Nokiu 6300”

  1. Jao, kakav je samo ovaj poslednji irvas😀

  2. Srećan🙂 i širi dobro raspoloženje🙂


Ostavite odgovor

