Pozivnica za venčanje

18Dec08

Pre dve nedelje dobila sam kreativan zadatak da napravim bratu pozivnicu za venčanje. Bez ikakvih početnih smernica, veličine, boje ili fazona. Naravno bacila sam se na guglanje i istraživanje. Naišla sam na bezbroj različitih pozivnica koje su svaka na svoj način bile posebne. Od naših domaćih sajtova izdvojila sam ovaj, pošto su na njemu navedene tačne cene kao i opisi mogućih štampi.

Definitivno moj favorit su pozivnice sa www.invitesite.com. Kada bih imala prilike da biram između ovakvih pozivnica, verovatno bi finansijski momenat presudio, a ja ne znam za koju bi se odlučila. Konačno pronašla sam zanimljiv okvir, izabrala lep font i moj dizajn pozivnice specijalno za brata i njegovu buduću ženu je ovakav:

pozivnica-front1

Ovo je unutrašnjost pozivnice u full kolor štampi koja će biti na krem hamer papiru. A spolja će biti svedeno ali efektno – kada se sklopi pozivnica dva goluba se ljube:

pozivnica21

slikaBiće savijena na ovaj način. Format će biti A5, a mi ćemo sami kupiti bordo trakice i vezati ih u mašnu. Ovaj način „pakovanja“ mi je bio najsimpatičniji zato što nije potrebna koverta. Čini mi se da će baš ta mašna dati poseban šmek, a i čitavoj pozivnici daje jedan elegantan izgled. U svakom slučaju ovo je bilo vredno iskustvo. Kada se i meni bude približavao ovaj dan imaću spreman folder sa mogućim kombinacijama😉 Da vidite 3D verziju ove pozivnice omogućio je moj dobar drug Tomo. Hvala mu!



9 Responses to “Pozivnica za venčanje”

  1. 1 waterlilly

    vau tomek je super😀

  2. nije on samo super🙂 on se „razume u računare“😀

  3. 3 Tamara Zelcev

    Srdacno Vas

  4. 4 nikola

    zanima me gde je radjena ova pozivnica (ime radnje i grad). Pozdrav

  5. Cao,

    Bacite pogled na ovaj site: http://www.pozivnicezavencanje.com
    Trenutno je u izradi ali vrlo uskoro ce biti naj naj🙂

    Pozdrav

  6. Pozivnice za Vencanje Mashnica vise nije u izradi🙂 Preko 200 modela pozivnica jedinstvenih na trzistu.
    http://www.pozivnicezavencanje.com/

  7. Pretty! This was a really wonderful article. Many thanks for providing this info.

  8. Really when someone doesn’t be aware of then its up to other people that
    they will help, so here it takes place.


  1. 1 Pažnja, pažnja! Daje se na znanje! « Mackomali

Ostavite odgovor

