Novi šal i kapa za zimu

15Dec08

Uvek kukam da mi je hladno i da mi se uši smrznu, a kape ne volim da nosim. Zato je moj muž rešio da prekine agoniju i da mi kupi kapu. Dogovarali smo se već duže vreme kada ćemo otići na buvljak, a juče nam je bio „usput“. Obišli smo par tezgi za koje se sećam da je bilo lepih kapa, međutim nisam našla baš neku kojiom bih bila oduševljena na prvi pogled. Pre svega htela sam ljubičastu, ali baš takva, bez šljokica i ostalih gluposti nije bila.

Odlučila sam se već za jednu prljavo rozu sa izvezenim cvetićima, ali smo ipak prošetali redom do kraja. Dobro što smo to uradili jer se upravo tamo krila prava tezga. Tu sam videla i više od jedne kape koja mi se dopala. Naravno opet kako se odlučiti. Kako to ne bi prešlo u isprobavanje jedne po jedne odlučila sam da poslušam muža, i izaberem onu koja se njemu najviše dopada verujući u njegov ukus. Ništa bez šala, tako da sam uzela i njega. Nežne lila boje i slaže mi se sa šarama na kapi. Da li je simpatična kombinacija prosudite sami🙂

za-blog



No Responses Yet to “Novi šal i kapa za zimu”

  1. Ostavite komentar

Ostavite odgovor

