Papirne maramice su moj najbolji drug

14Dec08

caj1

Ne mogu tačno da izvagam kad sam se prehladila: da li vraćajući se vozom prošle nedelje iz Novog Sada u ledenom kupeu koji se do Subotice vukao tri sata ? Ili od vetra koji je nemilosrdno duvao ovih dana ?

Bilo kako bilo, družim se sa maramicama ovih dana. Nos mi je kao slavina, a od brisanja i „mekanih“ maramica imam već rane. Strepsils je tu za prvu pomoć, jer mi je grlo toliko suvo da mi je i pljuvačku teško gutati. Čaj unosim u prekomenim dozama, mandarinama i ostalim voćem nadoknađujem C vitamin. Jedina, ipak dobra stvar u svemu ovome što mi se nos nekako otpuši tokom noći pa bar mogu mirno spavati🙂

Ovo mi je već druga bolest ove sezone i nadam se da ću se brže oporaviti nego prošli put kada me kašalj mučio još 10-ak dana. Toliko sada od mene, idem da pripremim čaj za trač partiju sa Waterlilly. A vi ako izlazite iz kuća, dobro se obucite kako biste izbegli moje stanje!



No Responses Yet to “Papirne maramice su moj najbolji drug”

  1. Ostavite komentar

Ostavite odgovor

