5 Responses to “Ludilo izazvano Facebook-om”

  1. 1 mustrabecka

    Moje novo ime je Runoslav Ovčić🙂

  2. Imamo FB nalog, al’ nedostupan za ne-prijatelje🙂 Čuo sam jednu priču da je devojka čula za Facebook i tražila od drugarice da joj napravi nalog. Naravno, nije imala e-mail, pa je drugarica morala i to da joj napravi. Dakle, ne zna da napravi besplatan e-mail nalog, ne zna da otvori nalog na FB, ali hoće da ga ima.

    Meni na blog dolaze guglajući za frazama tipa „kako da postavim sliku na facebook“, „kako da se registrujem na facebook“, „kako da šaljem poruke na facebook“ i slično. Isto je to kao i sa onim da ako znaš gde se pokreće pasijans, znaš da koristiš kompjuter😀

    Fejs je odlično mesto za razmenu informacija, a friend request može i da se odbije bez navođenja razloga (isto kao i silne aplikacije, kvizovi, pokloni i ostala hrpa gluposti).

  3. Da, susrela sam se i ja sa takvim drugaricama od drugarica koje nisu umele čak ni e-mail nalog da otvore. Pa čak i sa onima kojima iz prvog puta nije uspela registracija na facebook-u😀

    Mada, mogla sam se voditi tvojim stopama, i da unovčim neznanje/neupućenost upravo istih tih ljudi😉

  4. 4 waterlilly

    a meni se uopste nije dopalo to sto za registraciju na facebook, kao MORASH da stavish svoje pravo ime i prezime, jer u suprotnom … sta?:D m`slim… u svakom slucaju u pocetku sam bojkotovala fejsbuk, jer sam imala myspace :D… koji je inace po mom misljenju bolji od fejsbuka jer mozes sam da uredish svoj profil kako zelish. na fejsu je ta opcija uskracena. dalje, nema gomila nepotrebnih, glupih aplikacija kojima te svakodnevno spamuju. a posebno iritantno je to sto ako i pozelish da otvorish neki od tih silnih poklona koje dobijash od prijatelja, ne mozes odmah da ga primish vec morash prethodnbo da posaljesh tu aplikaciju na milion adresa i onda josh svasta nesto u sustini smorish se dok ne dodjesh do poklona koji si zeleo da pogledash :D… u svakom slucaju iako je fejsbuk gori od majspejsa, ja sam ovaj drugi obrisala sticajem chudnih okolnosti i otvorila fejs sa sve svojim pravim imenom i prezimenom. i zapravo je super sto mozes da protjaskash sa ljudima sa kojima inace mozda nikad ane bi ni prozbprio rech a znate s egodinama… mahnete jedno drugom kada ste online, ako te smara, samo ignorishesh prozorchitj i to je to :)… to je ono sto je lepo kod fejsa:D…
    sad cu da te esujem😀 :*

  5. Slažem se sa svim tim sto se tiče otvaranja poklona, slanja tih aplikacija i bla bla. Na MySpace nemam a mislim da ga neću ni praviti😀
    Nas dve se znamo sto godina i ne moramo ćaskati preko facebook-a. Za to postoji meni mnogoi draži qip! I neću te add-ovati kao prijatelja😛


Ostavite odgovor

