Serije koje pratim

02Dec08

Kako je vreme sve hladnije ja više vremena provodim u kući. Biciklu koju sam vozila svakodnevno konzervirala sam u garažu do proleća. Tako da sad za to vreme moram naći novu zanimaciju. Tako sam u postala zarobljenik tv-a i serija koje se prikazuju.

Kako se prestala prikazivati Ali Mekbil na RTS2, krenule su Očajne domaćice. Epizodu, po epizodu i navukla sam se. Gledala sam ranije, već se ne sećam na kojim kanalima, po koju epizodu i nikad nisam uspela pohvatati sve konce. Radnim danima od 21h prikazuju se na RTS2. Večeras će biti 22. epizoda drugog serijala. Na hrvatskoj RTL televiziji prikazuju se četvrtkom oko 22h novije epizode – 4.serijal. A nakon toga starije epizode maltene sam početak.

domaćice

Meni draža serija u koju sam se zaljubila odmah je Uvod u anatomiju. Pre svega mi se dopala zbog Ketrin Hajgl, koja me je osvojila u filmu Knocked Up. Iako je već bilo serija sa ovakvom tematikom ova mi je nakako najdaža. Glumačka postava je šarolika. Npr. Meredit ima veoma zanimljivo lice, Kristina je sama po sebi zanimljva. Dr. Sloan i Šepard su šmekeri. Džordž me uvek nasmeje, Kali je veoma lepa. Mislim da su teme dobro izabrane, i onaj pripvedački glas koji vas uvodi, ili vam nagoveštava kraj, je pun pogodak. Mene vrlo često nagna na razmišljanje…

Na b92 se četvrtkom i petkom od 20h prikazuju epizode sredine trećeg serijala, dok su na hrvatskoj RTL televiziji nešto starije epizode, takođe četvrtkom ali od 21h.

anatomija



No Responses Yet to “Serije koje pratim”

  1. Ostavite komentar

Ostavite odgovor

