Moj novi omiljeni slatkiš O la la

26Nov08

Ne znam tačno kada se pojavio, ali se sećam kada sam prvi put videla reklamu. Na prvi pogled, ona deluje lepo, kulturno i dobro urađeno. Ali kada se pojavio glavni akter, bila sam veoma razočarana. Nikako mi lik trudne Jelene Karleuše nije išao sa reklamom za Pionir i svim onim divnim slatkišima iz detinjstva.

Ipak sam posle izvesnog vremena pregazila svoju reč i odlučila da probam O la la. Na rafu u prodavnici bile su tri vrste: sa čoko, mlečnim i orandž punjenjem. Cena veoma pristupačna 12 dinara i nešto para. Odlučih se za čoko punjenje. Izlazim otvaram torticu i mmm već na prvi zalogaj veoma dopadljivo. Čokoladni preliv, tamna piškota i čokoladno punjenje. Puno čokolade na jednom mestu ali veoma ukusno. Kasnije sam probala i sa mlečnim i oranž punjenjem, ali čoko je ipak moj favorit.

o la la

Još jednom Pionir je napravio savršen proizvod. Kako sam ranije živela na nekih 200m vazdušnom linijom od Pionira mogla sam uživati u mirisima lešnik i kokos karamela. Moje detinjstvo obeležili su Galeb čokolada, Medeno srce, najbolji Negro bomboni. Naravno to će uvek biti na prvom mestu u mojoj asocijaciji na Pionir, ali isto tako i razočaranje u izbor novog zaštitnog lica, kao i tematike novih reklama.

Muž stiže sa posla i donosi mi moj novi omiljeni slatkiš. Idem da ga smažem🙂 a vama savetujem da ga probate!



8 Responses to “Moj novi omiljeni slatkiš O la la”

  1. 1 waterlilly

    njam njam
    em ukusna poslastica em te inspirisala da napishesh post o njoj, sjajno😀

  2. nego šta nego sjajno🙂 moraću da trknem do prodavnice po još jedan😀 da me inspiriše za sledeći post

  3. 3 waterlilly

    zasto ja imam takvu smeshnu slicicu za avatar?:D sta je to, vanzemaljska ameba?:)

  4. nešto vanzemaljsko definitivno jeste, ali šta tačno ne bih znala. a inače to sam ja tako namestila da mi izgledate😉

  5. Mmmm… odlicne (su)…. sestra i ja ih volEmo, a ona ih cak i obozava🙂
    U medjuvremenu, cena je porasla🙂

  6. Sigurna sam da jeste za proteklih godinu dana🙂 ali još uvek ga volim isto toliko!

  7. 7 Ana Marija

    Ima li neko recept owih cokoladica?

  8. 8 Sonja

    zna li neko koja je pesma u najnovijoj reklami za O la la?


Ostavite odgovor

