Visoka cena nije jednako visok kvalitet

25nov08

Pre nekih mesec dana, moja tetka je odlučila da sebe počasti zimskom obućom. Kako već ima naviku da kupuje samo kvalitetne primerke, odlučila se za stari dobri Pollini. Već neko vreme kupuje tamo i obično biva zadovoljna. Mada mislim da će se stavri ipak promeniti.

Letos je imala manji incident sa sandalama. Naime, sve super, koža, lep izgled, i mašnice kružnog oblika na njima. Pošto je u gradu bilo sto stepeni, ona žuri sa posla da pravi ručak, nije obraćala mnogo pažnje na te iste mašnice, nego brže bolji da ih kupi i beži kući. Ali tek kada je odlučila da ih na miru obuje i malo bolje zagleda primeti da nešto ne štima. Jedna mašnica je minijaturna naspram druge. Odmah je odlučila da ode i da ih zameni. I imala je sreće jer je u radnji ostao još samo jedan broj 39 istog modela.

Ali agonija tek počinje. Kao što rekoh kupila je čizme od vrhunske teleće kože, kako ih je i sama prodavačica nahvalila. Model sasvim ok, srednja peta, nema vidljivih mana, što je moja tetka pomno ispitala, poučena naravno prethodnim iskustvom. Cena 5900 dinara. Ali posle 5 obuvanja po suvom vremenu, šav koji inače služi kao ukras na spoljnim stranama čizama počeo je da se rasparava. Možete zamisliti njeno razočaranje, a bogami i bes. Čizme je odnela na reklamaciju. Prodavačica zatečena objašnjava da ne može ništa da učini dok gazdarica ne pogleda o čemu se radi i naravno ona odlučuje dalje. Čizme su još kod njih u ovom momentu, i njihove reakcije još nema.

U međuvremenu kupih i ja na istom tom mestu čizme. Delom jer ne nađoh u čitavom gradu model koji mi se dopada, a delom jer mislim da cena govori nešto. Moje su bile 6900, isto teleća koža, isto mala peta i drugačije mane. Šavovi koji se nalaze oko ušitaka popustili su posle prvog nošenja, a rastegljiv materijal koji i prestavlja ušitak na desnoj čizmi počeo je da se para.

Ja svoje još nisam reklamirala. Čekam njihovu reakciju, pa ću odlučiti dalje. Ali ostaje razočaranje, jer ipak, za tu cenu očekivala sam mnogo više! I naravno svoje iskustvo podeliću sa reklamacije.org.



4 Responses to “Visoka cena nije jednako visok kvalitet”

  1. Ne odlučuje ta gazdarica, već postoji zakon, i oni su dužni da zamene ili vrate pare. Pogledajte sajtove udruženja za zaštitu potrošača, i kontaktirajte ih, a oni će vas posavetovati najbolje šta da uradite.

  2. Na svu sreću oni su se vrlo brzo javili, posle 4-5 dana, a čizme su prosledili njihovom modelatoru koji je ponovo ušio šav. Tetka je bila zadovoljna time. I verujem da nije tako , tražila bi od njih novi par. Za sada nema potrebe za nekim daljim intevencijama. Nadam se da će šav izdžati 🙂

  3. Lepo se završilo. A ti?
    Pisala je Moosema pre nekog vremena o reklamaciji, imaš i izvode iz zakona.
    http://www.mooshema.com/2008/09/02/women-secret-lets-go-public/

  4. Pa ja moje čizme nisam još obuvala.
    Pa da, baš sam se kod Mooseme informisala, kako bi mogla da savetujem tetku šta dalje da čini. U svakom slučaju hvala na doprinosu ovoj temi. Sigurno će još nekome biti od pomoći ovo što smo napisale.


Postavi komentar