Pronađite motivaciju u svakodnevnim željama

25Nov08

Pre skoro godina dana pisala sam o motivaciji. S obzirom da je članak imao veliku posećenost, odlučila sam da ovoj temi posvetim još jedan. U njemu sam vam prvi put predstavila Waterlilly koja je tada bila na početku svoje karijere. Uspela je pronaći motivaciju koja ju je terala da iz dana u dan bude što produktivnija. Još jednom delim sa vama njeno stvaralaštvo i pravo na najnoviju sličicu.

irvas

Njena galerija se od tad obogatila novim sličicama. Teme su postajale sve različitije, a irvasi sve luđi i luđi. Pridružile su im se i ultra smešne svinjice, bubamare i ovce. Sve u svemu Waterlilly je napredovala i u drugim oblastima. Dokazala je da joj ni krojački zanat nije stran. Sašila mi je predivnu haljinu za svadbu, sebi i svom dragom je osmislila jedinstven outfit takođe za svadbu. Završila je kurs starih zanata-izradu lampi. Sada vredno radi još jedan poslić, zbog kog moram prizanti, ja patim jer ne stižemo ni da se vidimo. Ali nema veze, mrda se, stavara se, i to je ono bitno!

Stoga, tako malo je potrebno za motivisanje. Verujem u dobronamernost ljudi, ali moram reći da to nije ključ. Sve dok se u vama samima ne odigra taj momenat-upali ta lampica uzalud je sva priča. Ja bih rekla da je želja glavna u svemu tome. Kada imate želju, morate se odlučiti na neki korak kako bi ste je ostavrili. I to vam je početak. Mrdnuli ste se, načinili taj težak prvi korak. Sakupite hrabrost. Zaželite nešto još veceras!



3 Responses to “Pronađite motivaciju u svakodnevnim željama”

  1. 1 waterlilly

    :*

  2. 2 waterlilly

    koja je tvoja zelja?:)

  3. moja želja je …čekaj imam ih više🙂 možda i žnaš neke ?!


Ostavite odgovor

